2011. december 13., kedd

Kivagyok.......

Most muszáj kiírnom magamból, mert felrobbanok!!!!!!

A történet szombaton kezdődött. Barátnőm hazajött Zalaegerszegről (ott laknak a  vőlegényével), s elhívott a városba este, így anyunál aludt a Rékus. Írtam Antinak sms-t, hogy hazajön a Timi, megyünk a városba kicsit. Erre a reakciója: "Mész rosszalkodni.... :( " Már itt kiakadtam, hogy köszi, így tényleg jól fogom magam érezni.....
Nem értem, hogy a bnőm aki a vőlegénye nélkül hazajön a hétvégére minden fennakadás nélkül jól tudja magát érezni, mint a barátnője, akinek  a férje is otthon volt, s otthon tudnak beszélgetni, s örül, hogy a párja jól érezte magát!!!!
Na ez nálunk sose volt, s ahogy elnézem soha nem is lesz!!!!!!
Másnap beszéltünk telefonon, s mi az első kérdése: BEPASIZTÁL? Mondom szerinted bepasiztam? Így ismersz????
Kérdem én hol a bizalom?????

Már napok óta egy merő hiszti a lányom, nem lehet csinálni semmit tőle, mellette, vele. Este fél8tól fél10ig visít, de nem hajlandó se játszani, se inni, se enni, se aludni, SEMMIT!!!!
Betettem a kiságyba, hogy most akkor kimegyek a levegőre, mert nem bírom..... felhívom Antit, hátha ad egy kis erőt, de nem tudom hova gondolok..... Mit mond? Vigyem el anyámhoz. De...., mondom persze, dolgozik.... meg készülne ő is a karácsonyra, hisz múlt héten beteg volt, nem tudott csinálni semmit.
Erre a reakció: hétvégén vigyem el hozzá. Mondom hazajössz hétvégén. Nem szeretnél a lányoddal lenni esetleg 2 hét után? (én kis naív) Erre ő: akkor mi mikor leszünk együtt???
Én: ????????????????? Mi van? Hát mondom hétvégén... Te foglalkozol egy kicsit a gyerekkel, addig én tudok mondjuk kicsit készülgetni a karácsonyra.
Ő még mindig ott tart, hogy akkor velünk mi lesz?????? Mi a faszom bmeg....szerinted? Élünk normális családi életet!!!!!!!!!!!!!!!
Mert hogy ő be akar menni a városba kicsit este (na eddig nem ezt mondta) ...
De hogy neki legyen  elég az, hogy én kibuliztam magam hétvégén.... és letette a telefont.

ERRE NEM TUDOK MIT MONDANI!!!! NEM NORMÁLIS!!!!! KIBÚJT A SZÖG A ZSÁKBÓL, NEM TUDJA ELFOGADNI, HOGY ELMENTEM A BNŐMMEL A VÁROSBA.

Én vagyok ennyire hülye, hogy szerintem ez tök normális, hogy van az "én" életem, az "ő" élete és a "mi" életünk?????

Én ezt nem bírom idegrendszerrel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 megjegyzés:

  1. Jaj :( nem hangzik jól. Elég fiatal még ő is,és egy pasi sose olyan gondolkodású mint egy nő,egy anya...te meg,egyedül,csinos nő,persze hogy ezen jár az agya... nem segít ez a sok távollét :((
    Mi van Rékussal?...

    VálaszTörlés
  2. Nem, nem segít....
    Rékussal? Merő hiszti,nem enged se mosogatni, se teregetni, se semmit. Üvölt a szekrény előtt csokiért.... Dobálja a játékait, hozzám is vág párat. Ha rászólok, hogy "nem szabad", már a NEM szónál visít, mint akit nyúznak.....
    És nem, nem hangos szóval, szépen halkan, "türelemmel".

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom nagyon, ettől én is kiborulnék. :( :( Biztos, hogy a sok távollét is az oka, gondolom azt is gondolja, hogy neked milyen jó, mert itthon vagy, és nincs semmi dolgod, "csak" a lányotokkal kell foglalkoznod. De ez nem így van, és neked is ugyanúgy jár kikapcsolódás, ahogyan neki. Szerintem ha a pasiknak csak 1 napra a helyünket át kéne venniük, meg is őrülnének! Nem tudom, mit lehetne csinálni. :(

    Rékus: Bencével is szenvedek, együtt érzek teljesen! Hisztizik, ha nem szabad valamit, már a nem szónál ugyanúgy visít, hátraveti magát. Hisztizik, ha nem vele foglalkozom, hanem leülök enni, olvasni egy kicsit vagy elmegyek pisilni és nem engedem be. De nálunk az az oka, hogy sokan vagyunk körülötte, és hétvégén mindig van vele valaki, ha én épp wc-n vagyok, vagy eszek vagy kaját csinálok neki. És ez rossz, mert hétköznap szívom a levét. És ha hisztizik, és én hagyom, akkor valaki úgyis megvigasztalja, mert szegény gyerek, így viszont van értelme a hisztinek, hiszen valaki úgyis megengedi, amit nem szabad, valakinél célt ér. Na ezért akarunk elmenni végre, mert kikészülök, hogy nem tudom nevelni a fiam. :(

    VálaszTörlés
  4. Megmondanám neki,hogy könnyen dumál mikor más gondja sincs a családjára mint bejárni Európát hétről hétre,messziről könnyű,és ha valami gondja van,itthon lehet maradni és élni normális családi életet.

    VálaszTörlés
  5. Távolság nem tesz jót a családnak...:(
    Hiszti: gyerekeinknél életkori sajátosság... túl kell élni...
    Próbálkozom eltereléssel, vagy ha nem megy, akkor otthagyom és csinálom tovább a dolgomat...aztán pár perc múlva jön és bújik...

    VálaszTörlés