2011. július 2., szombat

Hazajött Apa, és ........

Péntek
 Rékus tett pár lépést egyedül, egészen pontosan kettőt! :) Délután mentünk apáért, kicsit későn értünk haza, így egyből mentünk fürdeni és csicsizni.

Szombat
Szőlősre mentünk felköszönteni a mamát, hisz 30.-án volt a 43. születésnapja! :) Kapott egy nagyon finom illatú parfümöt! :) Falunap volt, így lementünk megnézni, először csak kettesben Antival. Volt ilyen pisztoly szisztémás delfinformájú buborékfújó, vettünk egyet Rékának, nagyon tetszett neki! Jött a nagy gondolat, mi lenne, ha elmennénk kikapcsolódni, kettesben töltenénk az éjszakát. Hívtuk is anyut, s mivel ők Malomvölgyeztek, így elhoztuk az utazó ágyat, s a Szőlősi nagyszülőkhöz mentünk vissza. Megfürdettem Rékust, cicizett, majd elaltattam.
Elindultunk Kővágótöttösre a haverjának a kocsmájába. Na, ott a  fiúk szerencsésen eláztatták magukat, együtt ürítettek a kocsma előtt. Majd mikor sikerült rávennem Antit, hogy menjünk haza, odaálltam közel a kocsival, s ő négykézláb bemászott az autóba. Mondanom se kell, hogy hazafelé az ablakon kifelé jött még a felesleg, amiből még a  hátsó kárpit is kapott.... a jobb oldalt úgy kívül belül eláztatta :(
Hazaérve szintén négykézláb szállt kis a kocsiból, majd belém kapaszkodva mentünk a kapuig, "Szerencsére" fel van túrva az utca, így jócskán kerülni kellett. Felérve a lakáshoz mondtam neki, h irány a fürdőszoba. Na megszabadítottam az összes ruhájától, s besegítettem a kádba, engedtem rá vizet. Amíg ő ott józanodott, addig én kimostam a ruháinkat, kiteregettem, elmosogattam, elpakoltam, majd mikor már láttam, hogy megmarad, besegítettem az ágyba. Gyorsan felmostam, elrendeztem a papírokat, majd elvittem az autót a mosóba. Leverettem, a külsejét, meg próbáltam orvosolni a belsejét is. Gyors Tescoba reggelit vettem, hazavittem, s nem sokára elindultam Rékámért, hisz reggel szopiznia kellet.
Igen, eddig  0 alvás...
Mire kiértem, pont felébredt. Délelőtt kicsit lepihentem odakinn, amíg a mamáék játszottak a Rékával, de talán párszor 5-10 percre kummantottam el, közbe néztem az órám.
Hívott anyukám, hogy éjjel hívta a nagyim, hogy autóbalesetem volt, ott vagyok nála, el vagyok torzulva, s biztos sokkot kaptam, mert nem szólalok meg. Anyu tudta, hogy Antival vagyok, s ha lenne valami, akkor tuti nem mamámhoz mennék, így mondta neki, adja oda a telefont nekem. Hát addigra eltűntem.... Ez már nem az első halucinációja volt ....
Megebédeltem, majd mentünk haza.
Rékus már a kocsiban elaludt, de sikerült a kocsiból úgy kivenni, hogy nem ébredt fel, így kialudta az idejét fenn az ágyába. 
 Anti állapota változatlan volt, így kinyitottam a nappaliban az ágyat, mondjuk sokra nem mentem vele, mert Rékus fél óra múlva kelt ....
Rettenetes fáradt voltam, de nem volt mit tenni, játszottam Rékussal.
Mikor felkelt Anti csináltam egy zacsis levest, hátha jobban lesz, s elmentünk a Baumaxba.
Vett egy kannát a kolegájának, majd haza is kellett vinnem, annyira odáig volt. Így Rékussal ketten mentünk el neki bevásárolni az útra.
Mire végre oda jutottam, hogy jajj, de jó, Rékus megfürdetve, ciciretéve, percek kérdése és alhatok, megszólalt az Anti telefonja. Mamám hívta telefonon, hogy ott vagyok nála, összeverve, s hogy menjen értem, vigyen orvoshoz. Mondta neki Anti, hogy nem vagyok ott, itt fekszek mellett. De mamám hajthatatlan volt, állította, h ott vagyok, higgye el.... átvettem a telefont, mondtam neki, hogy jól vagyok, s itthon vagyok, erre ő: persze, hogy itt vagy. Mondom, nem, nagyi, mi most telefonálunk.... de nem hatottam rá. Na ekkor gyerek ciciről le, én kocsiba be, majd irány hozzá.
Beengedett, egyből kente az arcomat krémmel, hogy ki vagyok száradva, s egész nap nem fogadtam el a vizet. Meg akart cseppenteni a szemembe műkönnyet, mert ki volt száradva a szemem is....
Kisszobába megágyazva nekem, kikészítve a bugyijaiból és zoknijaiból 2 pár, meg egy fél pohár víz, s mondja, h csak fél pohár vizet voltam hajlandó meginni, és nem akartam átöltözni....
S egész nap győzködött, h menjünk el a Honvéd kórházba, megnézetni engem, mert biztos van valami maradandó sérülésem, és kiderítenék ki tette ezt velem.
Na itt hívtam az ügyeletet!!!! Nem sokára jött is  a Dr. nő. Adott neki egy nyugtató injekciót, megmérte a vérnyomását (170), majd közölte velem, h amíg meg tudja mondani hol lakik, mikor született, mi az anyja neve, addig nincs gond! Itt nem kicsit kerekítettem ki a szemem....mert szerintem jelen állapotában akár veszélyes is lehet önmagára!
Mondta, h reggel vigyem el a háziorvoshoz.
Na én itt haza is mentem, sikerült jól összeveszni még az Antival,  s mint akit fejbe vágtak aludtam el!

Ennyit a romantikázásról.... :(

Hétfő
Az alvásom keményen 6 óráig tartott, mert mentünk le Bólyba.
Hazafelé felvettük anyut, s mentünk a nagyihoz, vittük a dokihoz. Megkaptam a "szemrehányást" , hogy nem ettem meg a vacsorámat - ezek szerint ő nem érzékelte, hogy hazamentem este , s folytatódott a hallucinációja - s, hogy még reggel se kértem.... Dokinál kaptunk beutalót laborba, meg Neurológiára. Utóbbira mentünk először.Ki volt írva, hogy nem érkezési sorrendbe történik a betegellátás, amit tapasztaltam is, mivel minket hívtak be utoljára (nem mi érkeztünk utoljára), így közel 4 órát vártunk, természetesen Rékámmal! Itt már nem kicsit voltam kiakadva, de Rékám nagyon hősiesen tűrte, sétálgattunk,s  majdnem hazahoztunk egy kigyúrt  betegápolót meg egy idős bácsit :) Na meg persze bezsebeltünk egy csomó : "milyen gyönyörű gyermek" dicséretet! ;) Csináltak egy CT-t, ami több korábban bekövetkezett infarktust mutatott, meg egy kis agylágyulást.
Diadnózis: kezdődő demencia (elbutulás).
Hazavittem nagyikámat, majd hazaérve dolgoztam, így már alig vártam, hogy ágyba kerüljek!

Kedd
Reggel mentem nagyikáért, s mentünk a laborba.
Itt hamar végeztünk, utána bementünk a  postára csekket feladni. Itt a nagyi bepróbálkozott a "hagyd itt a Rékust velem, leülünk a padon, megvárunk  itt" dologgal, de mondtam neki, hogy szó sem lehet róla, mindannyian megyünk!!!! Majd megreggeliztünk a közeli pékségbe, s mentünk a Lánc utcába időpontért.
Utána Lidl, s vittem haza. NA itt mikor kiszállt, nem tudta hol van, így a kapuhoz kísértem.
Hazaérve jött vendégem, majd este 7-re vártuk a mamáékat fodrászkodásra. Fél8 után kicsivel értek ide, már pont össze akartam takarítani, mert 8kor fürdik Rékus, így csak a papa haját vágtam le. Majd hétvégén varázsolok a mamának is valami hordhatót ;) Játszottak még egy kicsit, majd alvás.

És a nap híre, hogy kibújt egy fogacskának! Lehet, hogy nem ma, de a napokban, mert épphogy csak egy kis csücsike van kinn! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése