2011. július 15., péntek

Pééééntek....

Reggel volt vendégem, majd délután jött Zsófi barátosném is vágatni kicsit. Jót beszélgettünk, kifaggattam a cickókkal kapcsolatban, mi, hogy volt. Mi tagadás, játszadozok a gondolattal én is, de csak elméleti szinten. Szeretnék MAJD Rékusnak kistestvért, s ha esetleg lesz, csak és kizárólag utána (lehet, addigra leteszek a dologról,  főleg, hogy tudom mennyire fáj). 
Mikor elment, gyorsan lefürcsiztünk, ebédelt:

majd mentünk Mislenybe, vittem a Lillus leánybúcsújára a dellát, hát érdekes szitu kerekedett. Ugye már hónapok óta mondja, h hozza  a meghívót, de valahogy sose jut el idáig... Mindegy, gondoltam, ha a leánybúcsúba beszerveztek, oda azért elmegyek. Na Lillus is ott volt, s odaszólt a nővérének, hogy hozzon ki egy meghívót. Na az úgy gyűrött borítékba, címzés nélkül került átadásra.
Mondom, fasza csaj vagy, így adod át a meghívót.... erre csak annyi választ kaptam, hogy volt ezzel más is így. Én meg gondoltam magamban, hogy tudod, annyival nem tisztelsz meg, hogy elhozd, s meghívj..... no comment!
Na nem is maradtam soká, hisz a hangulat se volt valami felettébb szupi, így gyorsan továbbálltam nővéremékhez. 
A gyerekek szépen eljátszottak mint mindig. Csenge már nem rácsos ágyban alszik, s mondta Ági, hogy nagyon örül neki, s nem volt gond vele, itt értem azt, hogy nem mászik le az ágyról, hogy nem akar aludni (pedig volt benne félsz ettől), hanem leteszi, s reggelig alszik.
Hazafelé Rékus elaludt a kocsiba, úgy hoztam fel, hogy csicsizett. Aludt még az ágyába vagy 15 percet, s mentünk is fürdeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése