2011. július 17., vasárnap

Szőlősön voltunk

Reggel voltam a házinéninél, elintéztük a mocskos ügyeinket :D majd jött az Andris, igaz egy órával előbb, de még mindig jobb mit a sok óra elteltével telefonálás, hogy bocsi, elfelejtettem.... :)
Alvás után (egy órával korábban ment aludni 11-kor) egyből mentünk is ki szőlősre. Természetesen otthon hagytam a fodrászcuccom..... áááá....még jó, hogy a fejem a nyakamhoz nőtt, mi lenne velem, ha nem így lenne.... :S
Hazaugrottam a cumóért.
Ott voltak a Lacikáék is  a testvéreivel, segítettek a ház körül. Végül nekik is varázsoltam valami újat a hajukból.
Jöttek Gabiék is, így Rékus fárasztotta őket is kicsit.
A folyamatos sétáltatással lefárasztott 4 felnőtt embert :D

Volt nagy játék a csipeszekkel is:

Hazaérve fürödtünk, s skype-oltunk apával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése