2011. július 6., szerda

Újabb hét...

Hétfő
Az alvásom keményen 6 óráig tartott, mert mentünk le Bólyba.
Hazafelé felvettük anyut, s mentünk a nagyihoz, vittük a dokihoz. Megkaptam a "szemrehányást" , hogy nem ettem meg a vacsorámat - ezek szerint ő nem érzékelte, hogy hazamentem este , s folytatódott a hallucinációja - s, hogy még reggel se kértem.... Dokinál kaptunk beutalót laborba, meg Neurológiára. Utóbbira mentünk először.Ki volt írva, hogy nem érkezési sorrendbe történik a betegellátás, amit tapasztaltam is, mivel minket hívtak be utoljára (nem mi érkeztünk utoljára), így közel 4 órát vártunk, természetesen Rékámmal! Itt már nem kicsit voltam kiakadva, de Rékám nagyon hősiesen tűrte, sétálgattunk,s  majdnem hazahoztunk egy kigyúrt  betegápolót meg egy idős bácsit :) Na meg persze bezsebeltünk egy csomó : "milyen gyönyörű gyermek" dicséretet! ;) Csináltak egy CT-t, ami több korábban bekövetkezett infarktust mutatott, meg egy kis agylágyulást.
Diadnózis: kezdődő demencia (elbutulás).
Hazavittem nagyikámat, majd hazaérve dolgoztam, így már alig vártam, hogy ágyba kerüljek!

Kedd
Reggel mentem nagyikáért, s mentünk a laborba.
Itt hamar végeztünk, utána bementünk a  postára csekket feladni. Itt a nagyi bepróbálkozott a "hagyd itt a Rékust velem, leülünk a padon, megvárunk  itt" dologgal, de mondtam neki, hogy szó sem lehet róla, mindannyian megyünk!!!! Majd megreggeliztünk a közeli pékségbe, s mentünk a Lánc utcába időpontért.
Utána Lidl, s vittem haza. NA itt mikor kiszállt, nem tudta hol van, így a kapuhoz kísértem.
Hazaérve jött vendégem, majd este 7-re vártuk a mamáékat fodrászkodásra. Fél8 után kicsivel értek ide, már pont össze akartam takarítani, mert 8kor fürdik Rékus, így csak a papa haját vágtam le. Majd hétvégén varázsolok a mamának is valami hordhatót ;) Játszottak még egy kicsit, majd alvás.

És a nap híve, hogy kibújt egy fogacskának! Lehet, hogy nem ma, de a napokban, mert épphogy csak egy kis csücsike van kinn! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése