2011. április 13., szerda

Jól kezdődő jó nap!

Csodálatos éjszaka után, kipihenten keltem. 8 órakor ébresztett a lánykám. 
Nem voltunk ma sehol, dolgozgattam.
Főzni se főztem, mert maradt tegnapról (még holnapra is) egy kis édes-savanyú mártásos csirkemell rizzsel.
Rékus ma nagyon jó kislány volt, játszott, hintázott, zoknit vette le a lábáról, hol egyikről, hol másikról. Meg se tudom számolni, hányszor húztam vissza rá. :)
Okozott meglepetést is, "kisétált" a játszószigetből.
Eddig kimászni is csak ímmel-ámmal tudott, az esetek többségében orrabukott, s volt nagy sírás-rívás.
Odatoltam a kanapéhoz közel (helytakarékosságból kifolyólag), s beletettem játszani. Egyszer-csak azt vettem észre, hogy kinn "sétál" a kanapé mentén.
Szemléltetem egy képpel: (a laptop is nagyon érdekes, lehet a következő bejegyzést már ő írja :D )


Természetesen mezitbábival!
Kinézte a csokimat is magának, de azt nem adtam! - miután megettem (egy egész táblával :S ) a csokipapírt már vihette. Nagyon jól lekötötte. :)
A délutáni alvásból nem lett semmi, még most is pörög. Fél óra múlva megyünk fürdeni, szerintem ma is nagyon jó éjszakánk lesz!
Nagyjából már ki is takarítottam, már csak fel kell mosnom, hisz holnap vendégeink lesznek! :)
Jönnek játszani a pajtások!
Arra gondoltam sütök nekik egy kis kalácsot (amióta rátaláltam, elég sűrűn elkészítem, mert nagyon egyszerű és nagyon finom! ), természetesen nem a babáknak, hanem a mamáknak!

Mára be is fejezem, mert a kislányom itt húzza  a nadrágom, hogy hmmm.....mamamamama....hmmm..... :)


2 megjegyzés:

  1. A kalácsról is kérünk szépen képet, no meg a receptet hacsak nem hétpecsétes rirok :)) A csajszi meg csuda :)

    VálaszTörlés
  2. A recept megtalálható a Tünde receptes oldalán, legalábbis azt mondta feltölti! :)
    De itt a link:
    http://www.nosalty.hu/csodakalacs_%28fahejas_kalacs_2_recept_5580

    Annyi, hogy én fahájjal és kakaóval csinálom! ;)

    VálaszTörlés