2011. április 14., csütörtök

Jöttek a pajtások :)



Tegnap este 8kor már el is aludt Rékus, de óránként felüvöltött, összesen háromszor, utána aludt reggelig.
Nagyon rág, meg meg is van duzzadva a felső ínye, lehet, hogy nemsokára ki is bújik a fogacska.

Délelőtt voltunk tanácsadáson, 6450 gramm és 68 cm! :)
Az asszisztens néni, megint azt hajtogatta, hogy a körzet legeslegszebb kisbabája az én lányom! Ez megint-csak jól esett az anyai májamnak ;) !

Siettünk is haza utána, hogy elkészüljek a kaláccsal, mire megérkeznek a pajtások.
Amíg gyúrtam; dagasztottam; kelesztettem; nyújtottam; fontam; kentem; sütöttem; Rékus szépen eljátszott :

na meg aludt is egy fél órácskát -persze ez édes kevés, na de legalább össze tudtam takarítani a lehullott lisztet a konyhába (ugye porszívózni nem lehet amíg ő alszik, mert felébred).
Mire kész lett a kalács (ismét sikert aratott), megérkezett Zoé az anyukájával, s nemsokára rá Bercibó is.
Zoéval bemászták a lakás minden szegletét, majd ettek, ittak rosszalkodtak.
Íme egy kis videó (nem tölti fel, majd máskor megpróbálom, addig itt lehet megtekinteni) :

https://picasaweb.google.com/lh/photo/J6WczoUcl-1JkGhZpkd8aP9DtF4xAKgtEWt3wMNG46c?feat=directlink

Zoé elvette Bercitől a labdát, Rékus idővel megszánta, s odalökte neki. Olyan jószívű kislány....
Négy órakor elérkezett a délutáni szieszta ideje, így elmentek a pajtások, hogy mindenki tudjon aludni.
Kisasszonyt a pocakja ébresztette 6 órakor (mintha óra lenne benne, annyira pöccre kéri), volt ám visítás, míg az első falat le nem csúszott a torkán :D
Fürdésig Dórát nézett, míg én töltöttem fel a gépre a  képeket.
Gyors cicizés után fél9kor el is aludt.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jószívű,én mindig meghatódok a simiktől,cirógatástól!!

    VálaszTörlés
  2. Számomra is hihetetlen, hogy ilyen picikén, hogy tud ilyen finoman hozzáérni dolgokhoz.
    Na meg a pusziosztogatása.... :)

    VálaszTörlés