2011. április 29., péntek

Péntek, de még nincs vége a hétnek......

Már reggel negyed9kor volt egy vendégem, ballagó diák :) - hű, kicsit bele is gondoltam, hogy idén lesz (ha valaki megszervezi) az 5 éves érettségi találkozónk.
Már korán felkeltem, s bementem Rékushoz, hogy felébresszem, hogy tudjon szopizni, mielőtt nekilátok a munkának.
Á, persze, hogy nem volt szívem felébreszteni, így csak leültem az ágyával szembe a fotelbe, s néztem, milyen békésen alszik. Pár perc elteltével már ébredezni is kezdett :) szinte az egész ágyát bemászta félálomba, nagyon aranyos volt. Mikor felébredt s meglátott, ismét becsukta a szemét, s nagyobbra nyitva nézett rám, majd elmosolyodott. Gyorsan megreggelizett, felöltöztettem, s már meg is érkezett a Bogi.

Fél 11re megérkezett volt osztálytársam, Vivi és a kisfia Levi.
Levi nem mászik, ellenben nagyon szépen jár. Nem egyedül, viszont csak egy kézzel kapaszkodva anyájába.
Mivel elég cudar idő volt, benn voltunk a lakásba, játszottunk a gyerekekkel, majd miután kisütött a nap, elmentünk a játszótérre kicsit hintázni, majd sétáltunk.
Elkísértük őket a vasútállomásra, s siettünk is haza, mert jöttek nővéremék.
Levágtam a Gerg haját. Addig Ági játszott a lányokkal. Olyan jól elvannak a lányok egymással, öröm nézni.

A nagy játszás után jó nagyot pancsizott, s aludt is hamar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése