2011. április 27., szerda

Még mindííííííííííííííííg ... :S

Ma reggel még mindig fájt a fejem, azt hittem megveszek. Gyorsan be is kaptam az utolsó panadolomat, persze semmit nem hatott.
Vártam egy kicsit, majd miután már nem bírtam tovább, összekészítettem magunkat, s elmentünk a patikába gyógyszerért.
Persze a patika ajtajában állt két fiatalember bagóval a kezükben, persze a füstje Rékus arcába szállt - nagyon csúnyán nézhettem rá, mert észrevette magát!!!!!
Az egyik még próbált segíteni is, hogy bejussak a patikába, mivel oltári jól van kitalálva a bejutás  (ajtón belül van egy lejtős rész, tolókocsisoknak, na de utána van még egy ajtó.... persze olyan az ajtó, hogy kinyitod, akkor visszahúzza a rugó! ).
Mondtam a patikusnak, adjon valamit, ami gyorsan hat, mert nem bírom tovább!
Csúnyán nézhettem ki, mert gyorsan kiszolgált....
Hazafelé bementem a postára feladtam az Anti adóbevallását, meg vettem egy tejfölt a krumplis tésztához.
Hazaérve be is kaptam egy tablettát, s mire jöttek a vendégeim, már javult is a fejem.
Dél után játszottunk Rékussal, majd 8kor lefürdettem (kicsit kinyújtottam a fürdetést, így nyáron tovább lehet majd sétálni, hisz világos lesz még). Cicizett, hamar el is aludt.
Még megnézem a Valóvilág kihívást, s elteszem magam holnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése