2011. április 21., csütörtök

Csütörtök - Babatali

Reggel lustiztunk, bár nem sokat, mert jött a Bálint, meg utána anyósom hajat vágatni.
Majd gyors porszívózás, felmosás, Rékus ment csicsibe.
Meg is jött Berci, majd Zoé. Ebéd után beindultunk a városba, betévedtünk a Mc Donald's-ba.
Ott beszélgettünk kicsit, nagyon jó idő volt. Itt csatlakozott Évi Tomival.
Négy óra körül elindultunk visszafelé. (sajnos most nem készültek képek)
Tünde a házunk előtt parkolt, s mivel aludtak a csemeték, mentünk pár kört a Köztársaság téren.

Itthon uzsizott Rékus, majd játszottunk még.
Anti hívott, hogy az egyik barátja beugrana, hozna pár papírt, de csak este tud jönni, mondta neki, hogy fél8kor fürdetek, s csak egy pillanatra nyomja majd a kaputelefont. Mondtam, hogy jó, de gondoltam magamban, miért nem tud jönni másnap nappal.... hát mindegy, nem szóltam semmit.
Mentünk fürdeni, majd cicizett a kisasszony, el is aludt mellettem. Már este  9 óra volt.
Gondoltam magamban, hogy na jó, akkor én leteszem most Rékát, s leveszem a kaputelefont (minden este levesszük, mert itt sokat szórakoznak ilyesmivel, s nagyon hangos), s majd írok Antinak egy sms-t, hogy szóljon a  srácnak, ne jöjjön ma.
Míg ez végigfutott az agyamon, már szólt is a kaputelefon. Gondoltam, nagy szerencséje van.
Kinyitottam az ajtót,s  ott volt Anti az ajtóba..... :D Jól meglepett!!!!!!
Rékus fel is ébredt, s virgonckodott még az apájával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése