2011. április 30., szombat

Szombat

Szintén korán kezdtem a munkát, hisz volt egy koszorúslányom már reggel 8ra. Rékus ma korábban kelt, így elkészültünk mire megérkezett a Timi. Nagyon egyszerű, szép, szolid tarkó kontyot kért.
Ahogy beszélgettünk, már rápörögtem, hogy mennék én is egy jó lakodalomba, na de nincs már messze augusztus! :)
Fél11re jött a következő szépülni vágyó, majd egész nap játszottunk Rékussal.
Nagyon édes ez a gyermek!!!!!
Este még gyorsan elszaladtunk a Tescoba, hogy vegyünk az akciós bébikajából, na meg mivel már elég jól eszi a darabos ételt, így vettem rizst, répát, brokkolit,  hogy megnézem majd, mit szól a házi koszthoz.
Hazafelé már a kocsiban elaludt a Törpilla. Mindent előkészítettem, s csak vetkőztetésnél ébredt fel.
Nagyot játszott az új fürdőjátékokkal. (úgy szorította a műanyag hattyú nyakát, ha él, tuti kipurcan :D )
Mielőtt mély álomba szenderült volna, többször felüvöltött, nemsokára kinn lesznek a felső fogak is szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése