2011. április 15., péntek

Jaj, mi lesz, hogy lesz? .....

Már éjszaka is alig tudtam aludni, mert azon ketyegett az agyam, hogy hogy is legyen....
Mármint, ugye Ifikkel megyek egy éjszakára kulcsosházba, s anyu jön vigyázni Rékusra.
Első felmerülő kérdés a fejemben, hogy hát hogy menjek?
- Saját autóval? Hát.....
-Valakivel? De mi van akkor, ha történik valami, akkor nem tudok azonnal hazajönni.... ajjajjjajjjaajjjjj.....
Nap végére sikerült eldönteni, saját autóval megyek, így nyugodt lesz a kicsi lelkem, hogy bármikor haza tudok száguldani a kicsi lánykámhoz.
Második, mit vacsorázzon holnap? Tápszert?
- mi van, ha nem eszi meg? ajjajjajjjajjjjj..... gondoltam végülis nagy hiba nem csúszhat a gépezetbe, ha tejpépet kap, hisz az is tejalapú.
No végülis fejtem le egy kis tejet, szó szerint kicsit, mert ez a fejés nekem nem igen sikerál :S
Összesen 60 ml lett mindkét ciciből.
Majd reggel is fejek, s akkor lesz itthon anyunak mihez nyúlni.


Reggel fél8kor már hallottam, hogy Réka játszik, de nem "szólt", hogy kijönne, így még lustiztam egy kicsit!
Délelőtt tettem, vettem, rendezkedtem, nézelődtem az interneten (hol máshol).
Rékus eközben kipakolta a hagymákat (minden reggel ezt csinálja, olyan ez neki mint másnak a kávé :) ); levetette a zoknikat a lábáról; újságot olvasott majd 11kor megkezdte az első sziesztáját.


Anyu jött 1 órakor (Rékus pont fel is kelt), elmutogattam neki mindent, hogy mit, hogyan szoktam, mit hol talál, miből mennyit, s hasonló dolgokat.... (nem mintha nem nevelt volna fel két lányt, de azért mégis :D )
Miután végeztünk, elmentünk a TESCOba bevásáni, majd elvittem anyut haza, na meg felvettem a hálózsákot is.
Hazafelé beugrottam a Brendonba, mert nagyon jó árban volt a körtés kétszersültes tejpép, meg vettem még banános babapudingot is.
Épp hazaértünk 6-ra, már elég hangosan a tudtomra adta, hogy éhes, de még "beszélgetett" a szomszéd kislánnyal kicsit a lépcsőházba :)
Uzsi után jött ment, felfedezett, egyszer csak  bement a szobájába, s hallom, hogy nagyon dumál, így utánamentem, mit művel:





Hát babázott :) Nagyon szereti ezt a babát.
Majd nézett egy kis Dórát, s mentünk locsizni. Hamar el is aludt.
Én még mostam, mosogattam, teregettem, rendet raktam, húst pácoltam a holnapi grillezéshez, most meg itt vagyok.
Megyek, el is teszem magam holnapra.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Zugolvasó vagyok, de most elég kiváncsi lettem, h írjak. Mi az a Dóra?

    Köszi, Krixta

    VálaszTörlés
  2. Dóra a felfedező az egy mese. Oktató mesének mondanám.
    Szombat reggelente szokott lenni a TV2n is, asszem 8 fél9 felé.
    Én letöltöttem, mert nagyon jó!

    VálaszTörlés