2011. április 17., vasárnap

Kulcsosház

Szombat reggel jött anyu, én meg elmentem Terecsenybe a barátaimmal kicsit kikapcsolódni.
Grillenztünk, nagyon jól éreztem magam, finomra sikerült a kaja  is, de sokat volt az agyam otthon....
Telefonon többször is érdeklődtem anyutól, hogy hogy mennek a dolgok, de minden rendben volt.
Egyszer sem sírt, szépen evett (még jó, hogy fejtem le tejet, mert a tápszer nem kellett neki), aludt napközben.
Este 11-kor már minden bajom volt, hogy nem vagyok otthon vele, de nem indultam haza.
Reggel 7-re már itthon voltam, még mielőtt felébredt volna (egyszer sem ébredt éjszaka), le is tudtam mosni magamról a füst szagot.
Sűrűn nem lesz ilyen, mert nagyon hiányzott, de most már nyugodt szívvel hagyom anyura Rékust!

Vasárnap
Reggel gyorsan felporszívóztam, rendbetettem magam, majd tízórai után kimentünk anyuval a vásárba.
Rékus kapott egy pizsut, meg egy nacit.
Vettem egy bikinit is, de az próbálás híján, a szemmértékem csalt (én ki naív) s kicsi lett :D Nem nagyon, mert rám jön, csak itt-ott bevág. :S
Anyunál megebédelt a kisasszony, majd kimentünk Malomvölgybe. Körbesétáltuk a tavat, jó nagyot aludt a lányzóm.
Majd itthon meguzsizott, játszottunk, aztán fürdés, alvás.
Kicsit előbb, már nyolckor kidőlt - biztos kihúzta a friss levegő :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése