2011. április 12., kedd

Na végre....

Hát, már régóta szeretnék írni ide, de sajnos nekem nem egyszerű ez a dolog.
Előbb utóbb ideférek, na meg rájövök itt a dolgokra. Így indul is a blog.

Rékus 2010. Augusztus hónap 12. napján született 12:05 perckor.
3000 grammal és 50 cm-el!

Apukája jelen volt  a születésénél, s a szülészorvos meg is jegyezte: Apuka, a kislányának már most nagyobb haja van, mint magának! :D
Jogos volt, hisz akkor kopaszra volt borotválva.

Életem legeslegszebb névnapi ajándéka volt.
Mondtam is apájának, hogy ügyesen időzített! ;)

Két nap múlva haza is mentünk a kórházból:




Jaj, hát gyorsan hívtam is nővéreméket, jöjjenek segítsenek megfürdetni, hisz azt se tudtam, hogy hogy nyúljak hozzá.... :D

Azóta már belejöttem! ;)

Hónapokon keresztül készült a szobája, sokat voltam ott, elképzeltem milyen is lesz. Hát mondanom se kell semmi nem úgy történt mint ahogy én azt elképzeltem! :)
Íme a szoba: 


Gyorsan és röviden az eddigi mérföldkövek, illetve a gyarapodások

Első hónap 
súlya:2570 g
hossza: 50 cm


Második hónap 
súlya: 3130 g
hossza: 52 cm 




2010. október.08 : hasról hátra fordult

Harmadik hónap 
súlya:3960 g
hossza: 56 cm
 


Negyedik hónap 
súlya: 4530 g
hossza: 61 cm




Ötödik hónap 
súlya: 4990 g
hossza: 62,5 cm




2010. december 29 : tolatva kúszik
2011. január 05 :Négykézláb hintázik


Hatodik hónap 
súlya: 5380 g
hossza:63 cm



2011. január 21 : Hátról hasra fordul

Hetedik hónap 
súlya: 6030 g
hossza: 65 cm



2011. február 23 : Mászik, felül, leül.



2011. március 05 : Felállt a kiságyba


Nyolcadik hónap 
súlya: (itthon mérve ruhástól: 6500g)
hossza: (itthon mérve : 66 cm)

2011. március.12 : kibújt az első foga! (bal alsó 1)
2011. március.23 : kibújt a második foga (jobb alsó 1)
Szavajárása lett a BABABABA... és a MAMAMAMA... :) 

Kilencedik hónap
Ma 8 hónapos a nagylányom!:)
Eddig csak nézegette, de ma már megszerezte:  (fokhagyma)

Nagyon jó gyerek, átalusszuk az éjszakát (na jó, van, hogy felkel inni), eljátszik, nagyon jókedvű, s csak akkor sír ha éhes, vagy álmos.
Ugye ezeket a problémákat hamar orvosolni lehet.
...meg vannak az olyan napok mint a mai, amikor "front" van, mert hihetetlenül hisztis, sehogy se nem jó neki, csak anyáján.
Szerencsére az ilyen napok nem sűrűn fordulnak elő!
Ma megkóstoltattam vele a tápszert, hátha megeszi, mert hétvégén szeretnék elmenni kikapcsolódni, s anyukám vigyázna rá aznap és hát ugye ő nem tudja megszoptatni :D  (reggel meg este még szopizik)
Hát, mint ne mondjak, nem igen csúszik neki....
Délelőtt aludt egy fél órát, majd csak fél7kor aludt el, de fél8kor már kelt is, tudja, hogy akkor fürdés van.
Fürdés után gyorsan cicizett, s már fél órája alszik! :)

2 megjegyzés:

  1. Jól összeszedted!
    Jajj az a hazamenős kép nagyon tetszik,jó hogy van ilyen,olyan nosztalgikus!!Még nekem is :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyi (Rékus önmagában is, no meg Te is, hogy így összefoglaltad)!! És a képek... Hihetetlen, hogy már 8 hónapos múlt. ...
    Kitartást a blogíráshoz! :-)

    VálaszTörlés