2011. április 20., szerda

Rohangálós Szerda

Ú, az éjszaka kicsit keserves volt. Szegény Rékusnak fájhatott az ínye, mert fél egyig (akkor adtam neki fájdalomcsillapítót) sokszor felüvöltött.
Fájdalom csillapítás után reggel 8ig aludt.

Délelőtt jött a Bacsa, hétvégén jött haza hajóról, a Karib térségben volt óceánjárón.
Még mielőtt kiment, megkértem, hogy mindenhonnan, ahol megállnak, hozzon nekem egy képeslapot, s hozott is! :) Hű, nem semmi helyek! :)

Rékus megint 3 órát aludt, úgy néz ki beállunk erre.
Utána elmentünk a könyvelőhöz, mert tegnap nem jutottunk el :S
Pillanatok alatt kész is volt az adóbevallás, s mehettem is  a postára feladni.
Persze csak az enyémet, mert az Antinak még alá kell írnia.
Én kapok vissza , de Antinak be kell fizetni, így = 0.

Elmentünk a Dm-be is pelusért mert AKCIÓ van :) Nem jól variáltam a kuponokat, mert jobban is kijöhettem volna, na de majd legközelebb.
Az autóhoz sietve találkoztunk a Mamával, beszélgettünk kicsit, a hátsó ülésén ki is cseréltem a pelust, mert gyanús volt a bugyesz, de nem ázott át, csak meg volt izzadva.

Onnan siettünk a Regióba nyuszi nevében vásárolni, de Rékusnak nem találtam semmit, igazából elképzelésem sincs, hogy mit is kellene neki venni, ami hasznos is.
Csengének találtam egy kis porszívót, ami elemes, van hozzá "kosz" is, hogy legyen sikerélmény! :)

Közben hívott Mares, így hazajöttünk, odaadtam neki a sinlacot, talán Gergőnek javára válik, Rékának nem ízlik.

Ez után még babakocsival bestartoltunk az Árkádba, mert a Rossmannba AKCIÓS az üveges gyümölcs, így abból is betankoltam :)
Ott összefutottam Évi férjével, rajta a Tomival. Sétálgattak míg az asszony bevásárol.
Nem telt bele fél perc, már ott is volt Évi. Mondja, hogy : 
"Mikit kint hagytam a nyusziknál,bementem a Rossmannba,megyek vissza,fiúk sehol..megyek 2 kört...visszafelé lesek..hát látom ott kokettál egy babakocsit toló csajjal Shocked Evil or Very Mad megyek közelebb,erre Clarika volt Laughing Laughing "
Hát, azt hitte gyerekkel csajozik az ura Laughing
Évivel bementünka  Sparba, vettem Rékusnak uzsonnát.

Hazafelé a köztérnek mentünk, ott meg összefutottam a Paál Judittal, hű, hát gyönyörű szép a kislánya, s már milyen nagy, csak ámultam!

Épp fürdetésre értünk haza. Utána ment is csicsibe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése