2011. április 22., péntek

Péntek

Éjszakánk jól telt, reggel Anti még elment, lerakodni, majd leparkolni Bólyba.
Én dolgoztam egyet, meg megvártam a szőnyeget, hogy hozzák vissza. Közben már harci díszbe, indulásra készen, betettem Rékust a játszószigetbe.
Mivel már alvásidő volt, így el is aludt , arra lettem figyelmes, hogy nem mozdul :

Megsajnáltam, s betettem az ágyába (letettem, s úgy maradt :) , egy cseppet sem zavarta, hogy gyűródik az arca) :

Majd miután a szőnyeget meghozták ( nagyon szép tiszta lett - Köszi Dénes! ), a hordozóba:

Csak Bólyba ébredt fel.

Ott elmentünk ebédelni, majd az Anti kollégájához, meg a főnökéhez, s indultunk is haza.
Beugrottunk a  Régióba vettünk a nyuszi nevében Rékusnak ajándékot.
Hazamentünk, leparkolni, s még elmentünk egy nagyot sétálni, fagyizni, játszótérre hintázni:


Láthatóan élvezte a hintázást :)

Útközben eszünkbe jutott, hogy nem voltunk boltba, s nincs itthon semmi, így besétáltunk a városba, de a bolt helyett gyros lett.
Hazaérve már fürdettünk is. Kisasszony nagyon elemében volt, nem igen akart eleludni - mint általában, mint amkor az apja itthon van.
Én közbe befestettem a hajam.
Most már jó éjszakát.......

1 megjegyzés: