2011. május 1., vasárnap

Anyák napja! :-)

Köszöntő anyák napjára

Réges régen készülődünk
erre a nagy napra
hiszen ma van az esztendő
legeslegszebb napja.

Hajnal óta anyut lessük,
Ébred-e már? Hív-e?
Neki van a világon
a legeslegjobb szíve.

Bizony nincs a naptáraknak
mosolygósabb napjuk,
szobáját ma virágokkal
telis-teli rakjuk.
Amit érzünk, amit szólnánk
vidám dalba öntjük,
Édesanyát énekszóval
szívből felköszöntjük.



Reggel mikor felébredtem, első dolgom volt, szép verseket keresni.
Először édesanyámnak küldtem e-képeslapot, majd a Rékus nevében a Klári mamának.
Mikor a Törpilla is felébredt, elkészülődtünk, tízóraizott, majd elmentünk virágért, s mentünk anyukámat felköszönteni!
Anyu sütött finom Muffint! :)
Megvártuk az Ágiékat, majd együtt elmentünk a dédit is felköszönteni.
(Mi majd jövő hétvégén tartunk itthon anyák napját, mert apa nincs itthon, így akkor megyünk majd a Klári mamához is)
Anyu jött velem haza, befestettem a háját, közbe ideért Ági is, neki meg bemelíroztam, majd levágtam anyu haját, majd az Ágiét.
Jó szőke lett az Ági :) szerintem jól áll neki.

Mivel ma ilyen rohangálós nap volt, így nem igen aludt Rékus napközben, így mikor elmentek anyuék, Rékus bement a fürdőbe, felállt a kádnál, s hol a kádba, hol rám nézet :) - minek ide szavak.... :) 
Hoztam is a kiskádat, s engedtem is a locsivizet neki. 
Nagyon gyors vacsora után már aludt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése