2011. május 21., szombat

Vissza a régi kerékvágásba!

Jaj, mikor reggel 6kor kelt a lány, világomat nem tudtam! Nem aludtam jól, nagyon fáradtan keltem. Könyörögtem neki, hogy csak egy órácskát aludjon még itt mellettem, s egy kis idő után beadta a derekát, mondjuk lekenyereztem :) Cicivel ;) -ez az én fegyverem! :)
Na szóval egy óra múlva se voltam jobb állapotba, de erőt vettem magamon, elkezdtem készülődni, mert kellett menni dolgozni, nem állhat meg az élet. 
Megcsináltam Rékus tízóraiját, hamar be is pucolta, majd öltöztünk, összeszedtem a  szükséges holmit Rékának,s  indultunk Malomvölgybe, anyum vigyázott addig Rékusra, míg én elmentem dolgozni.
Szőlősön volt munkám, hát 2 fejből csak másfél lett, mert az egyik vendégem olyannira rosszul lett, hogy ki kellett hívni hozzá a mentőket, be is vitték a kórházba. Nem tudom mi lett vele, holnap felhívom.
Tuti betett neki ez az idő, 16 fokot hűlt a levegő fél óra leforgása alatt....
Szerencsére az eső csak akkor kezdett esni, mikor már megérkeztem, s addigra elállt, mire indultam. Mákom volt, hogy lett egy kisebb áramszünet, így a szárítással ugye várni kellet, de ezáltal nem áztam el.
Siettem is vissza malomvölgye. 
Rékám pont ebédelt. Kicsit ott voltunk még, majd anyuék összepakoltak, s felmentünk hozzájuk.
Dénes lefeküdt aludni, s szólt h fél óra múlva ébresszük fel. Rékát tettem oda ébresztőnek, hát jó nagyot ugrott :D:D:D
Anyuval befagyiztunk, majd elmentünk egy nagyot sétálni, mert a lányom nem akart aludni, de már nagyon fáradt volt. A babakocsis sztori mindig beválik :)
Hazajöttünk, gyors fürdés, majd ő elment csicsibe, én meg még gyorsan elpakoltam, meg felmostam.

MA VAGYUNK 3,5 ÉVE EGYÜTT APÁVAL!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése