2011. május 3., kedd

És kint van! ;-)

Tegnap nem volt időm, sem energiám leírni a történteket, így ma pótlom.
Tegnap nagy dolog történt! Rékusnak kibújt a bal felső1 fogának a pici csücske! Így már két és egytized fogúnak hívom! :D

Gondoltam akkor főzök neki, megnézem mit is szól a házikoszthoz.
Összefőztem brokkolit, sárgarépát, csirkemellet,  majd kevertem hozzá almát és rizst.
Ízlett neki! :) Így most kotyvasztgatni fogok neki, s csak akkor kap kész menüt, ha menni kell valahova, vagy valamiért nem tudtam főzni.
Dél után jött Anti egyik haverja és barátnője. Amíg csináltam a frizkót, addig Csabi lekötötte Rékát:



Közben hívott a Maci, hogy most be tudna ugrani. Lassan, de biztosan ideért, megnézte Rékust.
Egyszercsak megszólal: Egyedül csináltad? Mert annyira olyan mint te :)
Mikor megszületett, tiszta apja volt.


Nemsokára csörgött a telefonom, hát Lívia barátnőm hívott.
Már kezdtem örülni, jé, eszébe jutottam :) - de korai volt, csak azért hívott nézzem meg mikor megy vonat Pestre, s hogy be tudna-e állni a kocsijával az udvarba..... :S
Na végülis mindegy.....

Összeszedtem a holmit, készítettem Rékusnak uzsonnát, s  elmentünk be  a városba kicsit.
Útközben találtam egy négylevelű lóherét! :)
Felmentünk a Széchenyi térre, majd a Király utcában az olasz lapátos fagyisnál ettem 2 "gombóc" fagyit....hát jó nagy adag, s isteni finom! Ha hazaér az Anti, tuti elviszem oda, ezt neki is meg kell kóstolni! :)
Hazafelé összefutottam a Baris Évivel, 1000 éve nem láttam már. Beszéltünk egy kicsit, majd indultunk tovább.
Pont 8ra értünk haza, így gyorsan engedtem is a locsivizet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése