2011. május 7., szombat

Péntek - Babatali Barbcsiékkal

Reggel mikor felébredtünk nem igen volt már lehetőség lustizni, hisz készülődni kellett, mert mentünk Éviékért, majd Tündéhez, Babatalizni! :)
Már nagyon vártunk, mert jöttek Barbcsiék is (ők messze laknak), s hozták a kis Bencét.
Nagyon aranyosak!





Szépen lassan elment mindenki, majd Tündével mi elmentünk egy nagyot sétálni.
Közbe hívott Anti, hogy már az országban van, s reggel tudok menni érte, de nem Bátaszékre, elég csak Bólyig mennem.
Tündével bementünk az Aldiba, én vettem elemet, mert Rékus játékába már nagyon kellett, mert szó szerint vontatottam "nyavajgott", rossz volt hallgatni. Persze Rékus felettébb élvezte... :D
Tündéék utána mentek is fel, én meg haza.
A kocsiba gyorsan pelust cseréltem Rékának, majd besétáltunk az Árkádba kicsit, mert nagyon szép idő volt.
Hát láttunk sok akciót.
Vettem Rékusnak 2 pólót, nagyon jó árban volt, nagyon édes.
Szépen apránként most megveszem neki nyárra a ruhákat, vettem a neten is olcsóért pár pólót.
Van ami szentlőrinci, így Adri barátnőm megy el érte :) KÖSZI!
Meg javarészt itt nézek helybe, ne kelljen még postát is fizetni.....

Nehezen aludt el Rékus, sokszor felsírt, szerintem fáj  a foga... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése