2011. május 19., csütörtök

Megérkezett a negyedik :)

Reggel hatkor kelt már Rékus, hál' Istennek nem volt több hányás. 
Lehet a betegség alatt, az étvágytalanságától, apadt a  tejcsim, mert szopi után olyan vircsaft volt, hogy simán megevett egy fél zsemlebelet! Ennek ellenére az éjszakát meg kihúzza vele, szóval nem értem!!!!!
10-re kellett visszamennünk kontrollra, ahol mindent rendbe talált a doktornéni. Mondta, ha lenne valami panasz, menjünk vissza. Remélem nem kell visszamenni többet! 
Már lefektettem a vizsgáló asztalra, jó hangosan nemtetszését nyilvánította. Meg akarta kicsit dédelgetni a doktornéni, de mondta, ha így sír, akkor inkább hagyja. 
Mikor bekerültünk, a nővérkék hüledeztek, milyen gyönyörű gyermek, s  mondták, hogy az éjszkásoknak is tetszeni fog.
Jött az éjszakás, meglátja: " te tényleg csodaszép baba vagy! " a májam hízott rendesen, na meg azért rám hasonlít, így valahol engem is ért a bók :D
Hazafelé beugrottam a Lidlbe, közbe hívtam a háziorvost, hogy kórházban voltunk, s mikor vihetem a zárót. Hétfőn kell mennünk 13 órára.  
Itthon megebédeltettem, féltem, mert ugye nem én főztem, s legutóbb az üvegest elég gyorsan visszaadta.
Mivel nagyon megfogta a székletét a sok krumpli-répa-banán, hisz ezeken élt az elmúlt pár napban, így sütőtököset kapott. Eddig jóllakott egy üveggel, de most nézett bele a tányérba, hogy, hol van a kaja :) édes volt. Adnom kellett neki még egy fél zsömlét is.
Nagyon szép idő volt, szerettem volna elmenni sétálni, de végül nem lett belőle semmi, Rékus elaludt, én meg nekiálltam nézelődni kicsit a neten.

Nagy dolog történt ma, megérkezett a 4. fogának az egyik csücske! :) 
Jött anyum, hozott nekem postát.
Réka Dórát nézett (én addig kicsit pótoltam a lemaradásomat), majd ment fürcsizni. Hamar bealudt a cicin.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése