2011. május 11., szerda

Babanézőbe voltunk! :)

Reggel összeszedtük magunkat, meg próbálgattam Rékusra ruhákat, mi jó, mi nem.... Még/már....
Majd fél 11-re elkészültünk, hisz addigra volt bejegyezve a Tollas Janó.
Negyedkor hívott, hogy mikorra beszéltük meg, mondtam, félre, mondta ok, akkor indul.
Hát 11-kor hívot, hogy anyáját is le tudnám-e vágni. Mondtam jöjjenek. Aszondi, gyorsan összekészülnek, s jönnek. 13 órára ide is értek :O
Ha akkor nem szólal meg a kaputelefon, akkor hívtam volna, hogy most már ne jöjjön, mert nekem mennem kell a barátosnémhez!!!!!

Szóval Janóék után összetakarítottam, majd elindultunk a Kata barátnőmhöz, megnézni a kisfiát, Tomókát! :)
Hát, nagyon picike!  Hihhetetlen! Rékus óriás volt mellette! :)
Gyönyörű kisfiú, nagyon formás! :)

Kipróbálta  a Törpilla az elektromos hintát! Nagyon élvezte:

Kata meghívott minket fagyizni egyet a Kovács cukrászdába.
Majd sétáltunk egyet, végül leültünk egy padra, beszélgetni.
A gyerekek aludtak. Rékus meguzsonnázott, majd elindultunk visszafelé, mert Tomókának közeledett a hami-ideje :)
Hazaérve mutatta Rékus az okos fejét:

Tündérbogárka! Imádom!
Apa írt sms-t, hogy nagyon lassan mennek a napok.... és mennyire igaza van. sokat gondolok rá.
Úgy állok a dologhoz, hogy milyen jó, eltelt MÁR 3 nap...nem számolom mennyi van vissza, mert az sok.....

Engedtem locsivizet, addig Rékus huncutkodott:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése