2011. május 23., hétfő

Szandálvadászat

Reggel volt egy vendégem, hát Réka már nem igen nézi jó szemmel, hogy dolgozok. Ahogy nekiállok elkezd üvölteni, mint akit ölnek, persze ha felveszem abbahagyja, nevetgél.... valamit ki kell találnom....
Megint megevett tízóraira egy banánt, fél almát meg egy fél üveg barackot. Van étvágya, szerencsére.
El is álmosodott ettől a sok finom gyümölcstől, így nemsokára el is ment csicsizni egyet. Kicsit elhúzta, éppen-hogy odaértünk a gyerekorvoshoz egyre (vittük a zárójelentést).  
Hú, nagyon belemászott a lelki világomba!!!!!! Nézi a lapot, ahha, Rota. Be lett oltva? Mondom nem. Erre ő: hát látja anyuka, be kellett volna! Ez olyan stílusban jött ki a szájából, mintha én nem a legjobbat szeretném megadni a gyerekemnek..... Már sokszor elgondolkodtam az orvosváltáson, azt hiszem körbe is nézek, nem szimpatikus a hozzáállás!!!!!!!
Mire végeztünk pont elérkezett az ebédidő, így a Köztéren meg is ebédelt a kisasszony, majd bementünk a városba sétálni, na meg kerestem szandált.
Szandált ugyan nem találtam, mert mindenhol 20as volt a legkisebb, egedül egy kínaiban volt 19-es, de az is hatalmas volt Rékám lábára, így csak egy fehér kis nacival tértünk haza a Citrom utcai gyerekturiból. :)
A vásárcsarnokban vettem egy kis gyümölcsöt Rékának. 
Itthon uzsizott, majd tépte a hajam, harapott és hsaonló szadó dolgot próbált ki rajtam fürdetésig.
Cicin hamar be is aludt, de többször felébresztette  a szomszéd kislány sírása :( Hát, sajnos falszomszédok.... :(

4 megjegyzés:

  1. Te is tudod hogy nem véd 100%-osan a vakcina,sőt.
    19-es hatalmas,hihi :) édes pici lábak!!
    A héten már mobilisak vagytok? Tudtok talizni??

    VálaszTörlés
  2. Emlékszel mit meséltem, mit mondtak itt az orvosok Pesten a László kórházban? Az oltás sem ad akkora védelmet, hogy a kórházi kezelést tutira el lehessen kerülni. A Rota oltás szerintem remekül van promottálva, de a hatása nagyon is kétséges.
    Orvosváltás: a leírtak alapján lehet hogy én is gondolkodnék, hiszem hogy egy anya mindig érzi legbelül, hogy a gyerekének mi a jó...

    VálaszTörlés
  3. Mondtam a dokinak, hogy olvastam, meg már hallottam is, hogy nem 100% az oltás.
    Erre annyit mondott, hogy nem kell minden hülyeséget elhinni, amit a neten írnak.... Hú, ezt mind olyan stílusban, hogy szinte a földbe tiport!!!!
    Amúgy akkoriban anyagilag se úgy álltunk, örültünk, hogy hónap végén is tudtunk boltba menni, nem ám 36 ezerért oltást venni.... :(

    Évi ige, mobilisak vagyunk! :D VÉGRE!

    VálaszTörlés
  4. Annyira rühellem, hogy ilyenekkel is lelkiismeretfurdalást akarnak kicsiholni... ez egyszerúen gyógyszerlobbi a francba is. Csak épp nem mindenki tudja kifizetni, és tényleg nem is 100%... Görény egy doki, én is gondolkodnék a váltáson...

    Amúgy enyém doki nem javasolta...

    VálaszTörlés