2011. május 3., kedd

Kedd

Nézelődtem a tesz-veszen Rékának nyári rucikat.
Játszottunk, meg dolgoztam is.

Ma beszéltem Antival, azt mondta, hogy olaszba van, megy németbe, s valószínű, hogy kell mennie még egy hetet.... :(  merthogy valami keverés van a szabikkal, s így jön ki a fuvar, s a kollégája nem akar 3 hetelni.
Hát ez érdekes, biztos az Anti akar.....Evil or Very Mad
Holnap tudja meg, hogy tényleg kell-e maradnia még egy hetet.

Réka ma non-stop vetkőzött:


Beszéltem telefonon a Kata barátnőmmel! Hmmm lassan MÁR 2 hetes  a kisfia! Nagyon irigy voltam, ahogy mesélte, milyen könnyű volt a szülése, szinte csak "kicsuszant" Tomóka! :)
Jövő héten meglátogatom őket! :) Már nagyon várom!!!!!!!!

Estére megjött a vihar. Pont Barninak a haját csináltam, s mikor végeztünk, kopogtak.
A felső szomszéd volt, hogy beállt a kocsibeállóba, mert fél, hogy jég is jön, s menti a kocsiját, s csak szólt, hogy ha menni akarok vhova, szóljak, s kiáll.
Amíg ezt elmondta zavarba volt, hol rám, hol a Barnira nézett :D Szerintem nem vágja, hogy fodrász vagyok :D  Ki tudja mit gondol most rólam  

Laughing
 Rékus, már tudatosan rosszalkodik, huncut. Hát igen, már GYEREK!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése