2011. május 4., szerda

Reménykedtem, de hiába....

Reggel lustiztunk egy kicsit, majd pucoltam egy narancsot Rékusnak, s egyet magamnak. Szépen lehúzogattam a gerezdekről a "héját", s apróra szedtem a rostokat. Réka csak tátogatott! :)
Játszottunk, majd letettem csicsizni. Nem nagyon alszik a napokban, egy óra után már ébredt is.
Gyorsan felöltöztünk, majd elmentünk  a postára csekket feladni, meg a Dm-be pelusért, de nem volt már a dobozos premium care-ből méret... :(
Beugrottam még a Novróba kolbászért, meg a szomszéd utcába anyu keresetigazolásáért.
Siettem is haza, hogy meg tudjam etetni a lánykám, mielőtt ideér a vendégem.
 Új vendégég, és pocakos! :) Jaj, olyan szép kis pocija volt, megirigyeltem tőle! :)

Írt Anti, hogy nem jön haza , 3 hetelnie kell. Jaj....még egy hét.... :(

Összetakarítottam, s megint öltöztünk, s mentünk be az Árkádba, hátha ott van a DM-be még pelus, de nem volt, így csak a lottót adtam fel. Remélem szerencsém lesz, mert a napokban találtam egy 4 levelű lóherét :)
Mivel már üres volt a tank, így elmentem tankolni, meg akkor más beugrottam a nagy Intersparba, hátha az ottani DM-be van pelus. Hát ott se volt. Még utolsóként megnéztem a Mecsek Áruház mellett is, de ott se volt. De volt akcióba Huggies pelus, így vettem azt.
Uzsonnázott Rékus, majd énekeltünk, s játszottunk egészen fürdésig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése