2011. május 31., kedd

Szerda és Apával az elmúlt 4 nap! :) + Hétfő

Szerda

Reggel jött barátnőm párja nyiratkozni, majd dél után mentem anyuért, ő vigyázott Rékusra, míg én körmömet szépíttettem! :) - még jó, hogy tudott vállalni aznap, mert este már haza is ért Anti! :)

Mikor végeztünk, Anyuval kimentünk Ágiékhoz.
Hívott is Anti, hogy 8ra hazaér.
Hazavittem anyut, elmentek Krisztihez a  ruhákért (ő vette tesz-veszen, csak lányos, így én átvettem, mivel figyeltem én is :) ), majd tankoltam s írány Antiért :) Jaj, nagyon jó volt végre átölelni!!!!!!
Hozott nekem Svájcból csokit:


És WASABI -s chipset Németországból:


Siettünk is haza, Rékus fürcsizett, majd ment csicsibe.
Mi se voltunk fenn sokáig, hamar kidőltünk mindketten.

Csütörtök

Reggel miután szopizott Rékus, Anti kivitte, így tudtam pihenni még egy kicsit.
Sajnos le kellett mennie Bólyba, levitte a  szervízből a kamiont, így én délután dolgoztam, volt 3 vendégem, meg főztem csíkos tokányt (ezt kért Anti), hmmmm.... nagyon fincsa lett! :)
Amíg főztem, Rékus kipakolta az Apja táskáját, a wc papírral kezdte:


Mondta, ne menjünk le érte, majd eljön busszal, mert az olcsóbb, így kimentünk a busz elé.
Itthon bevacsiztunk, letettük a kislányt, s összebújtunk :)


Péntek

Reggel Apa megint kiment Rékussal, így megint tudtam kicsit pihenni, majd hozott finom reggelit :) 
Elmentünk vettünk Rékának úszógumit, naptejet, meg nekem bikinit. Megebédeltünk a Laterumba, majd elmentünk le Harkányba strandolni egy nagyot! :)
Hmmm nagyon jó volt! :) Rékus nagyon élvezte! 

Szerelmeim:



Kislányommal:

Sajnos locsizós kép nem készült, de majd legközelebb!!!!! 
MEGÁLLT KB 5-10 MP-IG EGYEDÜL!!!!! :)
Elég korán bezárt a strand, már 5órakor kitessékeltek a medencéből, így még sétáltunk egyet a városba, fagyiztunk. Rékust jól kiszívta a víz, akkorát aludt, hogy itthon is csak fürdetéskor volt ébren, majd aludt reggelig :)
Igazség szerint nem csak a kicsilányt húzta ki  a víz, minket se kellett altatni :)




Szombat


Ma reggel Anti elment Rékával reggeliért, meg sétálni, így én tudtam még aludni. Nem tartott sokáig a séta, mert alul öltöztette a lányt,s mikor megfogta hideg volt, így hazasiettek. 
Megreggeliztünk, pakolásztunk, mostam mint a mosómedve, minden nap ment párszor a gép.
Mókáztak Rékussal:


- Apa szagold a büdi cipőm:


- Apadínó támad: 




A Mc Donald's-ba ebédeltünk, sétáltunk, bementünk az Árkádba nézelődni. "Csodaverzum" -
(A Csodaverzum fővárosi kiállításhoz hasonlóan mutat be Önöknek olyan érdekességeket, melyek bár fizikai törvényszerűségeken alapulnak, mégis szabályos varázslatnak tűnhetnek a szemünkben.) nagyon érdekes volt! :)
Majd hazajöttünk. Nagyon hideg volt, majdnem megfagytam!


Vasárnap - Gyereknap

Reggel kimentünk a vásárba, előtte a Lidl-be be akartam ugrani, mert anyu szólt, hogy lesz aktív kocka, s adott hozzá pénzt, Rékusnak gyereknapra.


Anti mondta menjünk vásár után, mert akkor be is tudunk vásárolni. Még jó, hogy így alakult, mert találtunk olcsóbban nagyobb kockát, így azt vettük meg!
Rékusnak nagyon tetszett:



Találtunk még Antinak gázmelegítőt, meg ládát. Rékusnak meg vettem 3 pólót, egy pulcsit meg egy melegítőnacit.
A Billinél ettünk Gyrost.
Elmentünk a Lidlbe bevásárolni.
Itthon megebédelt a kisasszony, majd elmentünk Malomvölgybe sétálni.
Antit hívta apukája, hogy bejönnének. Mi elmentünk még a Tescoba eurót váltani, meg megnéztük, hogy van-e átalakító az autós konnektorhoz, de nem volt.
Hazaértünk, én gyorsan nekiálltam a tökfőzeléknek. Közben megjöttek Anti szülei, levágtam apósom haját.
Majd gyorsan összeszedtem a Rékus cuccát, s indultunk is anyukámhoz.
Gyorsan megfürdettem, s cicizés után otthagytuk. Anyu írt sms-t, hogy szépen elaludt, nem volt vele gond! :)
Mi még elugrottunk a Tescoba, hátha egy másikba van olyan izé, de nem volt.
Befejeztem  a főzeléket, mert ugye nem volt itthon liszt.... meg"ebédeltünk", s eldőltünk az ágyban, töltöttünk le zenét Antinak. Az Alekoszt elindítottuk, de elaludtuk.

Hétfő

Hajnali 3kor keltünk, s indultunk le Bólyba. Anti útnak indult :(
Én anyuhoz mentem, hogy mire felébred Rékus, ott legyek. Hát pihenni nem igen tudtam, mert odaértem 1/4 6-ra, de 5:50-kor már kelt :S , míg cicizett, próbáltam pihenni kicsit.
Megreggeliztünk, összeszedtem a cuccainkat, s indultunk haza, mert 9-re már volt vendégem.
Le kellett hívni a párját, hogy játsszon addig Rékussal, amíg megcsinálom a haját, mert egy órát csak nem hagyom üvölteni. Kis sírás után szépen eljátszottak Bálinttal.
Következő vendégem lemondta, így gyorsan kitakarítottam, Rékus aludt egyet, megebédelt, majd elmentünk sétálni egy nagyot.
Hívott közbe a Betti, h benn vagyunk-e  a városba, így taliztunk, s együtt sétáltunk.
Fürdetésre értünk haza.
Este beszéltünk még Apával, majd aludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése