2011. május 20., péntek

Beszéltem Apával :)

Reggel kislányom naggggyon éhesen ébredt!
Cicizett, egy óra múlva megevett egy fél zsemlét, majd egy újabb óra elteltével benyomott 1/2 alma + 1/2 banán + 1/2 üveg őszibarackkombinációt. Ezek után nagy szemekkel nézett rá: "elfogyott?" :D Imádom! 

Aludt egyet délelött, majd ebédelt spenótot krumplival.
Utána elindultunk beszerezni a felületfertőtlenítőt, sikerrel is jártam.
Csörrentett Anti, visszahívtam, beszéltünk egy kicsit! Nagyon jó volt beszélni egy kicsit.
Nagyon hosszú a három hét.... :(
Beugrottam a dm-be gabonapépért (várok a tejpéppel, mert az jött ugye vissza többször is). Közbe hívott Nagyikám, hogy nem sétálnánk-e el hozzá. Mondtam, hogy a közelben vagyunk, így utána hozzá mentünk. Leültünk a  játszótéren, Rékus hintázott is.
Majd hívott Anyukám, hogy hol vagyunk, odajött, s hazasétáltunk. Ő már nem jött fel, ment haza. 
Uzsizott a gabonapépből (100 ml vízzel és 100 g őszibarackkal kevertem össze), ízlett neki, megette mind.
Kicsit rámolta  kisasszony, meg jól megpuszilgattam, jó nagyokat rötyögött, majd engedtük is a pancsivizet.
Már másfél órája alszik :)

1 megjegyzés:

  1. Nem kispályás mennyiségű kaja... Szegényke, sokat gondoltam rátok a genyó ROTA miatt... Most majd jól bepótolja azt a pár napot Rékus. Egy szempillantás, és kéri a pacalt meg az abált szalonnát!!! :-)

    VálaszTörlés