2011. május 19., csütörtök

Május 18. Szerda

Ma hatkor kelt (ahogy nézem átalakul a napunk) .
Játszottunk, főztem neki ebédet: krumpli, répa, csirkemell.

Majd ebéd után elmentünk szemeteszsákot venni, postára csekket feladni, meg a bolba, nekem valami ebédnekvalóért. Közbe a köztéren sétáltunk kicsit, mert Rékus elaludt, én fagyiztam közbe.
Mikor felébredt, jöttünk haza, én főztem, Rékus meg pakolt...mindent szét :D
Jó látni, hogy jobban van! :)
Nemsokára jött anyu.
Uzsonnára adtam neki tejpépet, hát ki is jött neki.
Nem egyből, hanem később, két részletben.
A második álmában jött, bealudt az ágyunkon, még fürdés előtt!
Úgy kellett ébresszem! még jó, hogy itt voltam mellette! Gyoran fürcsiztettem, mostam, felmostam mindent domesztosszal.
Majd az ágyat letakartam (hirtelen nem jutott jobb eszembe, vágtam szét kukás zsákokat, összeragasztottam, majd az ágyra tettem, s azt terítettem le egy pléddel, ha baleset történne, akkor csak plédet kelljen cserélnem), s magam mellé fektetve aludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése