2011. május 10., kedd

Hétfő

Hajnalban (hajnali 2kor) indultak Antiék.... :(
Hű, most 3 hétre mentek! :( Hosszú lesz!
Mikor elment megnéztem a finálét felvételről, mert elaludtam, s most meg nem bírtam visszaaludni, Antin járt az agyam.
Reggel nekiálltam kiolvasztani a hűtőt, mert nagyon be volt már jegesedve!
Rékus mindig ott volt, ahol nem kellett volna neki, így szóltam anyunak, hogy ha végzett a munkával, jöjjön, kösse le a  lányom,  s úgyis kell mennem kertvárosba (vettem ruhát, azért mentem), így hazaviszem.
Megjött, így pillanatok alatt kész is voltam.
Öltöztünk, s bementünk az Árkádba, a Jeans Clubba, anyu megnézte az a cipőt, amilyet vettem, de neki nem volt kényelmes. Még körbenéztünk, én találtam is egy nyári rövidnadrágos overált. Nagyon jól néz ki.
Anyu hívta a Dénest, hogy jöjjön érte, így egy kis keveredés lett, mert ő nem hallotta, hogy mondtam neki, h hazaviszem.... Na végülis nem vette fel a csaj a telefont, vettem a Rékusnak krémtúrót, s felmentünk anyuhoz. Nemsokára tudtam beszélni a csajszival, így én elugrottam a ruhákért.
Majd összecsomagoltam a gyermekem, s beugrottunk a Lidlbe kenyérért.
Hazajöttünk, fürcsi volt, majd alvás.

1 megjegyzés:

  1. Milyen jó is hogy mások számíthatnak nagymamákra!!(bocsi,csak épp kibuktam ezen...mármint az enyémen)

    VálaszTörlés