2011. május 5., csütörtök

És mégis.... Júúújjj de JÓ! :-)

Felmászott Rékus a kanapéra! persze nem csak úgy, hanem előtte ültem, s a lábamra lépett, majd felhúzta magát. Csak ámulok néha, hogy miket tud!

Majd még délelőtt elmentünk a citológiai eredményért. Minden okés.
Mivel később végeztem, mint ahogy én azt terveztem, így be kellett ugranom a DM-be valami ennivalót venni Rékának (cukkinis csirkehusit kapott).
Majd a Lidl.nél összefutottam apósommal, de siettek, így nem igen tudtunk beszélni.
Felmentünk anyuhoz az oviba, Rékus nagyon élvezte a sok gyereket! :) Volt akit jól meg is tépett, persze jókat nevetett rajta :)
Mikor végzett anyu, elmentünk hozzá, otthagytam Rékust, míg én a  Timinél szépíttettem a kezem! (Juj, nagyon jót tett a lelkemnek, így legalább mikor felkelek, van már rajtam valami ami szép! :) )

Este írt Anti, hogy haza tud jönni! :) Fel kell érte mennem Bátaszékre.
Majd még szól, hogy melyik nap, meg, hogy mikorra!
Lényeg, hogy hazajön! :)
Már nagyon hiányzik nekünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése