2011. május 7., szombat

Végre Apával!

Reggel gyorsan elkészültünk, majd bementünk az Árkádba, mert tegnap láttam egy dorkószerű balerína cipőt,s  gyorsan megvettem.
Majd indultunk le apáért Bólyba.
Pont készlett, mire leértünk. Felmentünk még a kollégájához, mert meg kellett etetni Rékust, majd jöttünk is haza.
Gyorsan összedobtam egy paprikás krumplit (nagyon finom lett), meg kimostam az Anti ruháit.

Megebédeltünk, s mentünk a virágoshoz, s ki Szőlősre.
Megköszöntötték a mamát, majd elmentünk egyet még sétálni a faluba. Betértünk egy kicsit Jokéékhez, meg a Szabináékhoz is.
Játszottam egy kicsit az Erikkel, mert Rékus aludt.

Visszamentünk a mamáékhoz, majd indultunk is haza.
Fürcsi volt,s  alvás!

Mi meg apával beültünk egy kád vízbe! .....  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése