2011. június 28., kedd

Áááááálomkór....

Reggel 7 órakor ébredt nagysága. Hát  a 8-óra valahogy nálam szimpatikus reggeli ébredési idő, de mostanában a fél9, fél10 is előfordul. Természetesen (szerencsére most már írhatom ezt) este fél9-től alszik. Én ugye még kicsit nézelődök a neten, Bariköztöt nézek, na meg itt írom a sorokat... :)
Na szóval korai volt a reggeli ébresztő, de szokás szerint behoztam magam mellé, oldalra feküdtem,ő meg kiszolgálta magát a reggelivel. Én bele is aludtam kicsit, de ezt nem nézte jó szemmel, egy határozott bimbóharapással felébresztett... :)
Kicsit hancúroztunk, majd fél10 körül megint cicizni akart (persze, ha látja egész nap azon lógna), én meg kihasználva a helyzetet, hogy akkor pihizhetek egy kicsit, engedtem neki. :D olyan voltam, mint akit jól fejbe vágtak, iszonyat....
Rékus be is aludt, így ezen felbuzdulva én is behunytam a szemem. Mikor mocorogni kezdett láttam, hogy jól elszaladt az idő, bekummantottunk laza két órára :))))))
Igaz megkésve, de megkapta a tízóraiját, majd ebédidőbe az ebédet is.
Összekészültünk, s indultunk a dédihez. Anyu már ott volt, az ablakból figyelt, így jött is le, s elvitte Rékust addig sétálni.
Minden alkalommal meg kell állapítanom, hogy az én Nagyikám, igencsak robban le... :((((( Hihetetlen, felfoghatatlan, józan ésszel érthetetlen gondolatai, elképzelései, cselekedetei vannak. Eljárt felette az idő.
Már majdnem kész voltam a frizurájával, mikor anyuék megjöttek.
Bementek a kisszobába, s játszottak az ottani játékokkal. Van egy nagy barna maci, annak halandzsázott nagyokat Rékus. Be nem állt a szája. Már kb 2 hete sláger ez a halandzsa, nekem szokott így magyarázni, cifrábbnál cifrább arckifejezésekkel :) -majd megpróbálom levideózni.
Hazajöttünk, anyut is megfosztottam egy kisebb hajmennyiségtől, majd hazavittük.
Rékus szépen elvan a kompba, csak be kell csuknom a háló ajtaját, mert bemegy, s kifelé beakad a küszöbbe, s akkor jön a kiabálás, hogy:  "Anya! Segíts!" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése