2011. június 24., péntek

Apa meglepibe hazajött egy kicsit :))))))))))))))))))

Reggel már 9-re jött az első vendégem, majd nem sokkal rá, előbb ideért a következő is.
Mikor a másodikat csináltam, kopogtak -gondoltam, ki kopog, hisz később jön már csak vendégem.
Hát az Anti volt! :) Erre ment, s beugrott egy órácskára. :) Kis szeretgetés meg után kikísértük a kocsihoz.
Visszaérve megjött a Dragan az anyukájával. Míg én hajat vágtam, addig a Dragan megpróbálta feltenni a telefonomra  az IGo-t, ami részben sikerült csak, mert kell még hozzá vmi program, ami már nem fér rá a  kártyámra, így kell egy nagyobb kártya is....
Egész délután vártam a klímást, mert mondta, h megnézi a kocsit, hogy mi van....de nem jött Evil or Very Mad !!!
Így uzsi után elmentünk a tescoba, élelmet venni, mert a héten még nem főztem, és már vágytam egy kis meleg ételre.
Nagyon király a kocsi, beér az öv, ááá....nem is találok szavakat, mennyire örülök! :D

Rékus DVD-t pakolt: 

2 megjegyzés: