2011. június 26., vasárnap

Vásár és Dédizés

Reggel beugrottam a plázába a pannonhoz, elintézni a családi csomagot. 
Érdekes dolog történt, aszondi a csajszi, hogy a nevemre kell íni a kártyát .... már 3 éve megvan, és névre szólóan vettem, de mindegy. Így most várni kell egy napot, míg átáll.
Benéztünk a vásárba is kicsit, épp beléptem a kerítésen, már találkoztam is  anyósomékkal, így velük nézelődtünk tovább. 
Katáékkal is összefutottunk! :)
Nem értünk haza alvásra, így a babakocsiba már elaludt :



A kocsiba  még egy fél órát aludt, majd fél2-től 4óráig itthon. Ébredéskor ebédelt (igen, megcsúsztunk rendesen), be is vert 2 adag kaját (az én főztömből mindig sokkal többet eszeik, szinte falja! :) )
Jött Gerg, levágtam a haját, összetakarítottam, megszokott időben meguzsiztattam (simán, minden gond nélkül megette az adagját) majd elmentünk kicsit nagyikámhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése