2011. június 5., vasárnap

Hétvége

Szombat

Reggel elmentünk a  boltba kifliért, zsemléért, majd reggeliztünk:




Majd eltolta az asztalát:

...később a járókát is :)
Amíg aludt (12-14 h ) addig én megpucoltam az utcafronti ablakokat, már nagyon ráfért! Miután felébredt, elkészülődtünk, s kimentünk anyukámhoz. Nála volt aznap Csenge, így jót játszottak a gyerekek! Rékus lekörözte evésben, míg Csenge fél túrókrémet evett, addig a lányom másfelet, kb 2szer annyi cseresznyét betolt, s a fél banán is hamarabb lecsúszott neki! :) Feneketlen tó a gyerek! :)
Volt egy kisebb felhőszakadás, de kiderült az ég, így elmentünk kicsit sétálni. Visszafelé mikor már indultunk is haza, Csenge becsücsült az autómba:
nagyon jól érezte ott magát, ki se akart szállni! :)
Hazafelé bementünk még a  tescoba, bevásáni kicsit.
Itthon most a legújabb, hogy ha kicsatolom a hordozó övét, belekapaszkodik az ujjamba, feláll, s elsétál valahova. Többnyire a fürdőszobába a kádhoz, hogy engedjem neki a vizet :) - általában fürdetésre érünk haza. ÉDES! :)

Vasárnap

A vásárba szerettem volna kimenni, venni a  Rékának rövidnadrágot. Van ott egy frankó turi jellegű használt ruhás, nagyon szép, márkás holmija van 200/db áron! De eszembe jutott, hogy van bababörze is, így inkább oda sétáltunk el, hisz jövő héten már itthon lesz velünk apa, ő is szeret vásározni, így oda gondoltam majd együtt megyünk! (jaj, legyen már jövő hét vége!!!!! .... )
Szóval a börzén sok mindent nem láttam, voltak sokan. Vettem egy rövidnacit neki, meg 2 db textilbugyit szoknya alá pelusra valót.
Hazafelé megálltunk a Domusnál a parkban, ott megette a banánját. Hívott anyu, kinn voltak malomvölgybe. A telefonomat egyből elkunyizta Réka, így oda is adtam neki, majd elindultunk haza. Figyeltem, nehogy kidobja, de hamar elaludt. Otthon kiemeltem a babakocsiból, fel sem ébredt, úgy áttettem az ágyába. 3 órát aludt, közben csináltam pár képet róla:

Látszik az ágyszélén, hogy megizzadt a lelkem, s úgy fordult át, hogy a karja alatta maradt, meg egy plüss is alákerült, de ő békésen aludt tovább :)




Miután felébredt kimentünk malomvölgye, mert itt a városba nem lehetett megmaradni!
Locsizni értünk haza.

(Nővéremet kiengedték ma a kórházból, nyugdíjas életre ítélve! )

2 megjegyzés:

  1. Mert begörcsölt, s bementek, a doki megvizsgálta, kinyílt a külső méhszája, meg megrövidült a méhnyak. :(

    VálaszTörlés