2011. június 23., csütörtök

Babatali Sucerékkel kiegészülve! :)

Reggel összeszedtük magunkat, s leugrottam a boltba. Gondoltam sütök valamit, vaciláltam a kuglóf és a sós kifli között, de végül a kifli győzött, mert általában édes nasik vannak.
Gyorsan neki is álltam gyúrtam, dagasztottam, porszívóztam, nyújtottam vágtam, sütöttem, (Rékus aludt) - felmostam.
És, meg is jöttek a többiek! :) Egyre jobban élvezik egymás társaságát, látszik rajtuk, ahogy figyelik egymást, nézik, hogy játszik a másik az adott játékkal.

Egy csoportkép (sajnos Maresék már elmentek):
Játszottak a tanulószékkel:

Zoé úgy gondolta, nem koptatja a térdeit tovább, ő már járkált:
Tünde Zoéval:
Olivér Sucer kisfia:


 Sucer gyermekei, Ilang és Olivér:
Sucer Olivérrel:
 Gergő jóllakva:
Bercibó:



Közös játék:
Majd a lakás minden szegletét igénybe vették:

6 órakor mentek el Zoéék, Rékus uzsonnázott, s ő úgy gondolta alszik egyet fürdésig.
Fél8kor kelt is fürdeni. Gyors cicizés után már aludt is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése