2011. június 3., péntek

Ha csütörtök, akkor Babatali! :)

Reggel 8ig aludt, hatott a fájdalomcsillapító.
Elmentünk a  boltba, főztem tokányt, nagyon fini lett! :) Most pár napra van mit ennem.
Rékus szokásos időben, déltől kettőig aludt.
Közben én elmosogattam, felmostam, pakoltam. Felmosás közben hívott Nagyikám, s mivel hosszasra sikeredett, betettem a head setet, s a telefont meg betettem a nadrágom gumis részéhez. Egyszer csak kicsusszant, bele a domestosos vízbe :( gyorsan kirántottam, utána még vagy 15 percet beszéltem rajta így.
Kitörölgettem, azóta nem tudom kioldani a billentyűzárat, meg be-bekapcsol a kamera, s hasonló furiságokat művel.

Kettő után kicsivel megjöttek Maresék, s  rá nem sokkal Tündéék is ideértek.
Nagyon jól elvoltak a gyerekek! Rékus nagyon örült nekik, az ebédjét se nagyon nyelte, mert ment volna már játszani velük.
Volt újságtépés :

Mosolygás:

Csináltam videót is, eszméletlen mit tud már Zoé:




2 megjegyzés:

  1. Édesek!

    Telefon: énn az új telefonomat a forró teába ejtettem bele. Hossza küzdelem után tudták csak megmenteni alami ultrahangos tisztítással.

    VálaszTörlés
  2. Hű, akkor én jól megúsztam! Most tökéletesen működik. :) Legalább ki lett fertőtlenítve! :)
    Soha semmi mást nem veszek csak SonyEriccsont. Még nem csalódtam benne.

    VálaszTörlés