2011. június 1., szerda

Pécsudvardon Viviéknél

Reggel megint fél8kor kelt :) Fél10re jött a Bacsa. Nemsokára megy vissza hajóra, így még egyet nyiratkozott. Utána volt egy vendégem, majd Rékus aludt déltől kettőig. Ági írt mailt, hogy befektették a kórházba, mert éjjel voltak görcsei. A doki megvizsgálta, kinyílt a külső méhszája, s megrövidült a méhnyak :S
Sajnálom szegénykémet.
Hívott a Gergő, hogy tudom-e Ági személyi ig. számát, gyors előkerestem egy hivatalos papírt, amin meg tudtam neki nézni.

Volt kettőkor még egy vendégem, majd útnak indultunk Pécsudvardra! :)
Levágtam a Levi haját, ja, nagyon kis pasis lett, nagyon szép az a kisfiú.
Játszottam, meg elmentünk sétálni a faluba, s betértünk a játszótérre:



Rékusnak nem tetszett a  fű, bökte, így csak ült :D
Hazafelé elaludt a kocsiba, úgy ébresztettem fürdéshez. Hamar elaludt, de nagyon sokszor felsírt, végül adtam neki fájdalomcsillapítót. Meg van duzzadva az ínye, már nem kell sok, hogy áttörje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése