2011. június 22., szerda

Apával skypeoltunk! :)

Délelőtt hajat mostam, meg pakolásztam kicsit.
Rékus délelőtt:
Miután felébredt Rékus, megetettem, s elindultunk a Szlivenhez a  DM-be, vettem pár üveges kaját, hogy ha kell, legyen, mert kifogyott a tár.Beszéltem közbe Antival, mondta , hogy épp a tengerben csücsül... :) -hát lettem volna a helyébe, mert rólam patakokban folyt  a víz....
A sok cuccost hazahoztam (nem volt sok, de súlya annál inkább), majd mentem a K.R. hívott egy előadásra, azt meghallgattam. Közbe hívott anyósom, hogy az Anti skype-on van, na siettem is haza! :)
Itthon beszéltünk apával, megmutatta  a tengert is.
Nagyon örült apájának, meg akarta fogni :)

Ezt apa csinálta rólunk, skype-al:



Én is csináltam, de nem találom a  gépen, hogy hova mentette :( -majd pótlom....

2 megjegyzés: