2011. június 8., szerda

Katával és Tomókával :)

Délelőtt megcsináltam a rántott husit, de nem csináltam hozzá petrezselymes krumplit, csak ilyen tepsibe kiöntős megsütőset.
Mikor ebédeltem, Rékám beállt az első sorba :
A krumplimból kapott is.
Nagyon meleg volt, így is izzadt a lelkem. Megebédeltem, el is ment utána csicsiba.

Közbe megjött a Kata Tomókával. Hát, a Kata nem is tudja milyen jó dolga van. Az a gyerek egy kincs :) szó szerint eszik + alszik. Náluk a "hasfájás" az ilyen alig hallható álomba lévő max 5 mp-es "panaszkodás" ilyen nyekergés szerű. Már meghaladta az 5 kg-t így 6 hetesen :)
Amíg a gyerekek aludtak, befestettem a Kata haját. Hatóidőben felébredt a lányom, megebédelt, majd szemügyre vette Tomókát. Réka elől bemenekítettük a járókába hordozóstól :) Lánykám meg a komppal ment neki, s szemlélgette, hogy gyerek, de nem mozog csak néha nyekereg, mintha merülne az elem :D Édes volt nagyon! Megkopasztás után Kata etetett, majd elmentünk sétálni. Na előtte megfogtam a gyermeket...jaj, nagyon jó volt ilyen picike babát fogni. Még igazi babaillata volt :) Ilyenkor eszmélek fel, mennyire rohan az idő..... :(
Bementünk a városba, Árkádoltunk is, majd a Katát elkísértem az anyukájához, mi meg hazajöttünk. Rékus elaludt a babakocsiba, így betoltam a lakásba kocsistól. Fürcsiig aludt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése