2011. június 17., péntek

Tv szerlő, autószerelő ....

Délelött elvittük a tv-t szervízbe, mert már hónapok óta "rossz" volt, megnyújtotta kifelé a képet. Én már egész jól hozzászoktam, de Antit nagyon zavarta. Mondtuk, hogy csinálják meg még ma, mert én jövőhéten egyedül már nem fogom tudni elhozni, s Anti akkor is csak péntek este jön, így esélytelen mutatvány lenne.
Közbe hívott az autószerelő, hogy le kellene mennünk, hogy kiolvassák a légzsákok indítókódját vagy micsodáját, merthogy találtak nekem "olcsóért", s megrendeltük! :D -áááááá egybe lesz a kocsim!!!!! :D:D:D:D

Másfél órát kellett várnunk, míg megnézték, addig elmentünk sétálni. Betértünk a Park étterembe (Pellérden), Anti ivott egy sört, én üccsiztem, meg ettünk egy pizzát. Egész jó volt, meg hát mint kiderült, szállítanak házhoz ki pécsre is ingyé ;) -nem mintha szoktunk volna rendelni pizzát, de ha szükség lenne rá, egy lehetőséggel több.
Utána kimentünk Szőlősre a mamáékhoz. Hívtam a szerelőt, mondták, lehet menni a tv-ért. Rékust addig otthagytunk a mamáékkal. Nem lett tökéletes, de sokkal, de sokkal jobb lett! Azt mondták ennyire tudták, jobban nem lehet. 4500 lett az ára. Viszonylag olcsón megúsztuk.
Hazavittük a tv-t, beüzemeltük, majd mentünk a lánykánkért.
Hazafelé bementünk a  tescoba, majd jöttünk is haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése