2011. június 3., péntek

Mamánál és Papánál voltunk

Reggel én előbb felébredtem mint a lánykám (ilyen is régen volt már), na nem sokkal, de előbb.
Jó érzés volt kipihenten ébredni :) Lustiztunk még, majd Rékám úgy bealudt mellettem- rajtam fél 10-kor, hogy 11ig el is húzta a lóbőrt, ezáltal délben nem volt álmos, így egykor ment csicsizni egy órát.
A köztes időben én hajat mostam, addig Réka a kád széléről kommentálta, hol mossam még le a habot :)
Megfogta a vizes hajam, nagyon tetszett neki! :)
Játszott a nagy erkélyajtónál, ami a szomszéd teraszára néz. Megyek oda, s már megint pucéran takarított a szomszéd. Szólni fogok neki, hogy a kislányom ugyan most még nem, de később már igenis felfogja, úgyhogy legyen kedves öltsön magára valamit, s ne Ádámkosztümbe ganyézza  a teraszt!!!!!
Alvás után ebédelt, majd indultunk ki Szőlősre. Kitettem a Mamáéknál Rékust, én meg elmentem dolgoztam egyet pár házzal odébb.


Kapott Bébikompot, ott abban közlekedett, nem igen jött rá a dologra, de alakul. Ugye ott vannak a kutyusok, s így annyira nem mászkál négykézláb. Nagyon tetszett neki a kutya  s cicák is, nyújtotta nekik a kezét. :)
Játszott a papának a cd-s dobozával, meg különböző kütyüket is nagyon érdekesnek talált, nagyon szemügyre vette. Jót játszottak a papával.
Levágtam anyósom haját, és Rékám nem hisztizett, mert a komppal oda tudott jönni.
Hazahoztuk a kompot, remélem a munkámnál hasznomra válik, ugye a járókában alsó hangon szólva üvölt.
Bár mostanában kölesgolyóval lekenyerezhető a gyermek :)
Későn indultunk el, így a telepig el is aludt. Itthon ébresztettem fürdéshez.

3 megjegyzés:

  1. Ne mááááár! De idióta a szomszéd!
    Komp: nálunk bizony jól jön időnként, biztos nálatok is beválik:)

    VálaszTörlés
  2. Szomszéd:(:(:(
    Rékus gyönyörű! A frizurája meg egyenesen szuper:):):)

    VálaszTörlés