2011. június 27., hétfő

Héééétfőőőőőő ....

Délelőtt dolgoztam,s már hallottam, hogy valami történik odakinn, még jó, h pont a Dénes papa volt itt, így megkértem vigyázzon kicsit Rékára, míg kiállok a kocsival, merthogy az aszfaltot marták fel, vízvvezetéket cserélnek ... persze, semmi papírt nem dobtak be, hé paraszt, gurulj ki a járgánnyal, mert ha nem bennmaradsz, kitudja meddig.... :S
Meg jött a klímás! :) - ideért! ...és  szerencsére csak tölteni kellett a klímát! :) így az 5000 pénzből meg is volt! :) 
Hívott az autószerelő, hogy lenn maradt a forgalmi.... (nem tudom miért vették ki a kocsiból... ), így miután Rékus felébredt, elmentünk érte.
Hívtam Kata barátnőmet, hogy mit csinálnak, merthogy én szívesen sétálnék. Mondta, hogy anyuját várja, de addig szívesen sétál velünk! :) Így hazafelé arra vettem az irányt. Odaérve nagyon fúúúújt a szél, így nem sétáltunk, inkább mi mentünk fel. Jaj, Tomóka nő mint a gomba! :) van ám kép rólunk, de még nincs nálam, el kell kérnem! (majd beteszem! :) )
Hazafelé bementünk az Aldiba, mert ott múltkor nagyon finom joghurtot vettem, meg ha már ott voltunk benéztünk a többi boltba is, miket adnak.

Este írt apa, bedepizősdi sms-t, amire írtam, hogy nem tudom hívni, mert ki van kapcsolva  a családi csomag, még nem kapcsolták vissza, s én nem is tudtam csinálni semmit az ügy érdekében, majd holnap az anyukája elintézi. Na erre sms sms-t követett, s felhívtam, mondtam neki, hogy na ez most drága beszélgetés lesz, mert kb. sokszázért hívom, meg még ő is fizet a fogadásért..... 

Sajnos nem érzi át, hogy baromira nem egyszerű nekem se egyedül, na meg ha már itt tartunk, hogy nem csak ő van egyedül, hanem én is!!!!! Ahogy Ő nélkülünk van, mi ugyanúgy nélküle vagyunk!!!! 
Ez sajnos ezzel jár. El kell döntenie mit akar, mert sajnos mindent egyszerre nem lehet. Én mondtam neki, hogy ő döntse el, mit szeretne, s bárhogy dönt, mellette vagyok! Ő így döntött. Ezt el kell fogadni, hogy ez ezzel jár. Meg kell próbálni pozitívan hozzáállni. Gondolok itt arra, hogy nem úgy kell nézni, hogy még egy hét mire hazaér, hanem, hogy már CSAK egy hét és itthon lesz!
Sokszor úgy érzem bánt, mikor azt mondja: "Látom te elvagy...." - merthogy dolgozok, s sétálok a szabadidőnkben a lánnyal...., ne adj Isten néha még össze is futok valakivel.
Csak, hogy javarészt egyedül vagyok, a kutya se szól hozzám, s legyek mindig csupa mosoly, bármi bánt, bármennyire vagyok is egyedül, mert a kislányom nem láthat rajtam semmi negatív dolgot...
Nem értem...talán itthon kellene ülnöm egy sötét sarokba, bedepizve egy csomag 100as zsepivel????
És amikor hazaér, természetesen nem lehetek fáradt, nem lehet rossz napom, és mindent adj uram isten, de rögtön csináljak.... tényleg nem értem.... biztos rossz neki, hogy távol van, de nem én tehetek róla, nem rajtam vezesse le....

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom a gondokat, maximálisan megértem,hogy egyedül mennyire nehéz. És tényleg nem jobb befordulni sem, próbálni kell mindig a legjobbat kihozni az adott helyzetből. De úgy látom, hogy Neked ez remekül megy, minden elismerésem!

    VálaszTörlés
  2. Igen, a muszáj nagy úr....
    Köszi! :)

    VálaszTörlés