2011. június 20., hétfő

Apa útnak indult ;(

Reggel korán keltünk, mert apa ma indult útnak :(
A lányom  igen hangosan nemtetszését mutatta ki, hogy fel lett ébresztve, de hát menni kellett. 6-kor indultunk el Bólyba. Amíg Anti bepakolt a kamionba, Rékust megszoptattam, mert már nagyon követelte a jussát! :D
Hazafelé az autópályán jöttem, most szigorúan betartottam a sebességkorlátozást, hisz nem siettem sehova (nem is voltak kinn a  rendőrök).
Hazaérve nagyon üres volt a ház, el is kapott a sírás.... :'( hívtam is Antit, hogy nagyon üres a lakás, s hogy hiányzik.... :( Jaj, igen az első nap a legrosszabb, ez mindig is így volt, de a mai kifejezetten katasztrofális....
Napközben volt pár vendégem, meg hívott a szerelő  is, hogy vigyem le holnap reggel 8-ra a kocsit. Mondtam, hogy nem tudom levinni, mert dolgozok, erre ő, hogy őt nem érdekli, hogy hogyan, de juttassam le :O na, nekem megint nem kellett több, ha már az alaphangulatom megvolt mára, megint sírvafakadtam :(
Hívtam anyósomat, s mondta, hogy reggel eljönnek apósommal, s leviszik nekem a kocsit. Örülök neki és KÖSZIKE! :)
Este alig akart elaludni a lánykám, jól megkeveredett a reggeli ébresztővel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése