2011. június 9., csütörtök

Zoénál bandáztunk :)

Reggeli után kicsit összepakoltam, amit a lányom egyből szét is pakolt! :)
Nemsokára jött a mama, nem sokat maradt, csak megszeretgette az unokáját. Rá nem sokkal jött a vendégem (akit elfelejtettem, hogy jön :) ), nagyon lukas az agyam, s reggel nem néztem bele  a naptáramba. Rékus ment csicsibe, addig én összepakolta, elmosogattam, felmostam, fürödtem, elkészültem, összepakoltam a cuccunkat, meg előkészítettem Rékus ebédjét, mire ébred gyors etetés- öltöztetés, s mehetünk is.
Negyed 3-ra oda is értünk Éviékért, majd irány a talira!

Mi érkeztünk elsőként, majd nemsoká jöttek Maresék (jött a férjeura is).
Réka bement Zoé szobájába, kipakolta a sarokba a dobozt, majd talált benne egy csomag szalagot azt úgy el is intézte teljesen! :) volt nagy hacúr












Benéztünk az Aldiba, ha már ott voltunk, mert az újságba láttam akcióba joghurtot, 200 ml 65 Huf-ért. A kocsiba egyet meg is evett Réka. Megkóstoltam, s nagyon finom volt, jó nagy gyümidarabokkal!
Gondoltam benézek a plázába, mert Tünde elszőrnyűlködött a táskámon, (nem egy drága darab :) ) gondoltam megnézem milyeneket lehet kapni, na meg mennyiért. Hát úgy döntöttem, majd azt kérek névnapomra, mert sok pénzért osztják. Kifelé a kijáratnál láttam egy cipőboltot, gondoltam próba cseresznye alapon benézek, hátha találok Rékámnak szandált  ...és láss csodát találtam 16-os (!!!!) szandált! :) Ez az egy darab volt, mondjuk fehéret szerettem volna, de túl sok kívánsága ne legyen az embernek!!!! :)
Maus márkájú, kívül belül bőr! Nagyon puha velúr bőr. Még egy kicsit nagy is, de így nyár végéig tuti jó lesz!
És ami a legtutibb az egészben, hogy akció volt, így csak 3500 Huf volt az ára! :)
Itt van egy kis leírás a cipőről (persze, h utánanéztem :) )  :

  MAUS gyermekcipők

Cipőink magyar termékek. Bőrből készülnek, bőr béléssel és harántemelővel, betéttel. A   "MAUS"""  "-os talp hajlékonyságával kivívta a szülők és az ortopéd orvosok elismerését. Váltószandálnak a kedvezőbb árfekvésű velúr szandáljainkat ajánljuk bölcsödébe és óvodába. Így az ott eltöltött 8-10 órás időszakban is egészséges, kényelmes cipőt viselhetnek a gyermekek. A sajátos kis bőrönd, melyet a cipőkhöz adunk, lehet a gyermek kincses ládája vagy uzsonnás táskája.





ne Hazaértünk, lefotóztam benne a lánykámat, s gyorsan meg kellett osztanom itt az örömömet! :)

Most megyek, engedem a locsivizet, aztán fürdés - alvás.... :)


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése