2011. június 14., kedd

Kedd - Bmassékkal

Reggel elmentem gyorsan a gyerekorvoshoz, mert 10:50-re időpontunk volt az Ortopédiára. Persze ezt az időpontot a barátosném kérte, mivel én annó feladtam  a próbálkozást, mikor már X. napja nem vették fel a telefont. Kata is csak úgy kapott időpontot, hogy ráállította az anyukáját az ügyre.
Na ott nem éppen jó modorból ötösre vizsgázott orvosok voltak, köszönés nélkül mintha  a seggükből rángattak volna ki minket.... s még le is b.szott, hogy ugyanmár, miért ennyi idősen hozom a gyerekemet. Mire erre azt a választ adtam, hogy hát sikerült végre időponthoz jutnom. Na nem kellett neki több se, hogy én miért mondok ilyet, mert ő a telefonba azt kérdezi, mikor hozza, ma vagy holnap? -kühm... mondom ez az időpont már egy hete megvan, de én azt mondtam, hogy nem lehet elérni őket telefonon, mivel több napi próbálkozás után elegem lett az ügyből.... na kaptam a  szebbnél szebb grimaszokat.... Nem is tette vele Rékáta  vizsgáló cuccosba, csak a pelenkázóhoz húzta az UH fejet.... (mondván, hogy "ekkora gyerek" a maga alig 70 cm-ével és közel 7 kg -jával nem fér bele.... na itt mosolyogtam egy nagyot, hogy akkor mit csinálnak a nagyobb csecsemőkkel. Ránézésre még lehet nagy is lett volna az a cucc :D )
Vissza kellett menni a lelettel vizsgálóba (ami 2 emelettel leljebb van, természetesen mindenféle betegséggel, hordágyon fekvő beteg felnőttek társaságában -nem értem miért nem lehet ezt ilyen helytől távolabb tenni), ahol a doki nekemtámadt, mi az, hogy ekkora gyerek még nem volt Ortopédiailag megvizsgálva... mondom Jó napot kívánok doktor úr, még mielőtt letámadna, szeretném közölni, hogy igen volt a gyermekem már ortopédusnál, csak éppen nem itt, hanem a MÁV rendelőben, ahol nincs UH, ezért kellett még ide is elhoznom. Erre ő, hogy mit kerestem én a MÁV rendelőbe. Hát mondom oda adta a gyerekorvos a beutalót.... megint következett a fejleharapás, hogy miért oda adta, de erre én már csak annyit mondtam, hogy kérdezze meg a doktornőt....
Hú olyan ideges lettem tőlük, hogy még  a szandált is fordítva adtam rá a lányra....

Gyorsan beszaladtunk a Lidl-be, hogy vegyünk üccsit meg rágcsát, amit viszünk ki Malomvölgybe a piknikre. Közben beszéltem Krisztivel, mondta, h nem a játszóhoz, hanem a büféhez táboroztak le. Fel is hívtam Dénest, hogy ott főznek a lányok, de mondta, hogy csak 4 után tud nyitni, mert dolga van. Ugye ma jöttek Barbiék Németországból, s egy szabadtéri bográcsozás lett betervezve, ami részünkről el is maradt, mivel elmosta a 2 mm-nek behirdetett eső, ami természetesen nem 2mm lett, hanem 26.... a városba csak úgy hömpölygött az utakon a víz.
Ezért Melindáékhoz szabadult be a banda, mi ott csatlakoztunk. Mivel közben volt egy kis pangó idő, beugrottunk a plázába ebédelni (gondolván, hogy akkor a pörinek is lőttek). Kriszti megmentette a pörit így én abból is falatoztam egy kicsi, ha már csak fél adagot ettem a kínaiba.
Nagyon aranyosak Barbiék, kellemeset csalódtam megmondom őszintén :) nagyon közvetlen, jó humorú nő.
A családja is igen kellemes.
A gyerekek pillanatok alatt szétszedték Jázmin szobáját (Melinda lányáét), nem volt nehéz, voltak hozzá éppen elegen, számszerűsítve 8 an :)

 Pörkölt:

Rékus Jázminnal:

És a gyermekrengeteg :)   

Bementünk még az Árkádba, majd hazajöttünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése