2011. június 7., kedd

Ügyes

Reggel miután átöltöztettem játszott a golyópályával, s először bele tudta dobni a golyót! :) Mindketten nagyon örültünk neki! :)
Majd reggeliztünk, s nekiálltam a kapros cukkinifőzelékének, amihez még sajtot fogok tenni. Jól hangzik! :)
Közben ő belemászott az autósülésébe:


Nem így, hanem rendesen állt az ülés, csak addig ügyeskedett, míg átfordult a hátára, s belehelyezkedett így, persze végig benne volt :)
A legújabb, ma kezdte, hogy egy kézzel belém kapszkodik, s úgy "járkál". A másikba van valami "kincs" :)
Már vagy 3 napja akarja, hogy fogjam a kezét, miközben megy.
Ma csinált egy olyat is, hogy a pólóm volt a kezemben, mentem át a másik szobába. Megálltam mellette, abba kapaszkodott egy kézzel, s felállt :) (lógott a kezemben a póló )
Volt a Hajni hajat vágatni, s beszélgetés közben tudtam meg, hogy a kis trónörökös a pocakjában csücsül :) - én erről nagyon le voltam maradva.
Meg még milyen jó, hogy beszélgettünk, mert ugye szeretnénk menni a balcsira nyaralni,s  nekik van nyaralójuk, amit ismerősöknek szeretnének kiadni. Így valószínű oda megyünk! :)
Fél1től  3/4 kettőig aludt a Csibekas, majd bepucolta a cukkinifőzeléket (dupla adagot) sajttal. Ízlett neki! :)
Utána volt még 3 vendégem, majd elmentünk sétálni, befizettük a csekket is. Taliztunk Bettiékkel, így velük sétáltunk még egy kicsit a környéken. Hazafelé beugrottam a Novroba husikáért, mert az utcán éreztem finom rántott hús illatot, így holnapra azt csinálok minden bizonnyal petrezselymes burgonyával :P nyami :)

Hívott Mares, hogy itthon vagyunk.-e, mert anyujánál vannak, s akkor felugrana az itt hagyott tárgyakért. Jöttek is nemsoká. Rékus kipakolta teljesen a pelenkázó táskájukat :D
Utána locsiztunk majd ment a kisasszony csicsibe :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése